Peugeot 406 -fjedre/støddæmpere
Fra : Johnny

Dato : 21-01-05 18:12

Jeg har en "sænket" 406´som jeg overvejer at genmontere med standardfjedre.
Er det nødvendigt at skifte støddæmpere samtidig. Jeg tænker på, de gamle
har jeg været presset noget sammen under sænkningen ?

Mvh Johnny

Fra : Ukendt

Dato : 21-01-05 18:19

"Johnny" <dko12310c@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har en "sænket" 406´som jeg overvejer at genmontere med
> standardfjedre. Er det nødvendigt at skifte støddæmpere samtidig. Jeg
> tænker på, de gamle har jeg været presset noget sammen under sænkningen ?

Nej det er ikke nødvendigt, men kunne være en idé hvis de i forvejen har
kørt langt

--
Tom

Fra : Johnny