Bilmærker med specielle forsikringsaftaler
Fra : Kasper Hansen [8270]

Dato : 20-01-05 23:44

Er der bilmærker, udover Skoda, der tilbyder en speciel forsikringsaftale,
hvis man køber en af deres biler?

Links modtages gerne :)

/Kasper Hansen

Fra : Søren Wind

Dato : 20-01-05 23:58

www.Peugeot.dk har aftale med TopDanmark

Havde en Peugeot 206 HDI 2.0 med 90 HK som kostede mig 5700 om året ved Top
Danmark
Købte en Peugeot 307 Airvan 2.0 HDI med 136 HK den koster mig nu med Peugeot
aftalen 5100 men med endnu bedre vilkår end forsikringen jeg havde med
206'eren !

Fra : LL

Dato : 21-01-05 08:43

"Kasper Hansen [8270]" <kasper@FJERNDETTEh-hansen.dk> skrev i en meddelelse
> Er der bilmærker, udover Skoda, der tilbyder en speciel forsikringsaftale,
> hvis man køber en af deres biler?

Kia har vist også... Denne her er vist mest på Picanto, men alligevel:
http://www.kiamotors.dk/fetch.php?siteid=13

Lenn Lauridsen
Seat Ibiza 1.8 GLXi

Fra : Sørensen

Dato : 21-01-05 10:02

"Kasper Hansen [8270]" <kasper@FJERNDETTEh-hansen.dk> skrev i en meddelelse
> Er der bilmærker, udover Skoda, der tilbyder en speciel forsikringsaftale,
> hvis man køber en af deres biler?

Jeg har ikke svaret, men et spørgsmål til ovenstående:
- Ved du (eller andre) egentlig, om det med forsikringen kun gælder, hvis
man køber en ny Skoda fra en autoriseret forhandler - eller kan man også
henvende sig og få forsikringen, hvis man fx køber en brugt Skoda privat?

Tak!
VH Sørensen

Fra : Non-Desperado

Dato : 21-01-05 10:06

"Sørensen" <duvedikkehvem_SLETTES@hotmail.com_FJERNES> skrev:

> [...]
>henvende sig og få forsikringen, hvis man fx køber en brugt Skoda privat?

Man skal købe den hos en aut. Skoda-forhandler. for at få
fordelen, men den behøver ikke at være ny.

Det sagde de hos TopDanmark i sommer, da jeg spurgte.
- -
Non-Desperado

Fra : jones_net

Dato : 21-01-05 10:47

"Non-Desperado" <nogetskulledenjoheddeFJERNDETTE@hotmail.com> wrote in
message news:qch1v01l3pl4igojvnblk0kp4t0lvv7i8f@4ax.com...

> Man skal købe den hos en aut. Skoda-forhandler. for at få
> fordelen, men den behøver ikke at være ny.
>
> Det sagde de hos TopDanmark i sommer, da jeg spurgte.

Troede jeg også da vi købte vores ved forhandler, men min svoger har købt en
gammel Favorit privat, og han kørte ned til Skoda pusheren i Risskov og
tegnede en forsikring dér. Forhandleren er sikkert villig til dette, da de
får provision af forsikringssalget.

/J

Fra : Non-Desperado

Dato : 21-01-05 10:03

"Kasper Hansen [8270]" <kasper@FJERNDETTEh-hansen.dk> skrev:

>Er der bilmærker, udover Skoda, der tilbyder en speciel forsikringsaftale,
>hvis man køber en af deres biler?

Hyundai har en tilsvarende med TopDanmark.

Men jeg har endnu ikke kunnet finde nogen links.

Jeg ved det dog med sikkerhed, da jeg selv har både Hyundai'en og
forsikringen.
- -
Non-Desperado

Fra : jones_net

Dato : 21-01-05 10:54

"Kasper Hansen [8270]" <kasper@FJERNDETTEh-hansen.dk> wrote in message
> Er der bilmærker, udover Skoda, der tilbyder en speciel forsikringsaftale,
> hvis man køber en af deres biler?
>
> Links modtages gerne :)

Fiat har sammen med TopDanmark - kan dog ikke finde noget på deres
hjemmeside om det... men jeg har snakket med en forhandler om det så sent
som i sommers... Det var ca. 500,- dyrere end Skoda's priser.
Skoda har også med TopDanmark -
http://www.skoda.dk/Kundeservice/Forsikring.asp

/J

Fra : jones_net

Dato : 21-01-05 10:56

"jones_net" <jones_netng@yahoo.dk> wrote in message
> "Kasper Hansen [8270]" <kasper@FJERNDETTEh-hansen.dk> wrote in message

> Fiat har sammen med TopDanmark - kan dog ikke finde noget på deres
> hjemmeside om det...

https://www.fiatfinansiering.dk/ - Teamsys - Forsikring
Direkte: https://www.fiatfinansiering.dk/content/Teamsys/forsikring.asp

/J

Fra : Anders E. Larsen

Dato : 21-01-05 11:33

Hej...

jeg ved også at top har med ford, jeg har en ford mondeo den har jeg fået en
bedre deal på med top da det er en ford!!!

Anders

Fra : jones_net

Dato : 21-01-05 14:06

"Kasper Hansen [8270]" <kasper@FJERNDETTEh-hansen.dk> wrote in message
> Er der bilmærker, udover Skoda, der tilbyder en speciel forsikringsaftale,
> hvis man køber en af deres biler?

Der er noget, som jeg ikke forstår (bare roligt - I skal ikke forklare mig
alt hvad jeg ikke forstår

Hvorfor kan man ikke finde noget om disse forsikringer på bilmærkernes
hjemmeside??

Grunden til at vi valgte en Skoda var, at det kun var Fiat og Skoda som
viste noget om forsikringerne på deres hjemmesider (Fiats er dog _meget_
godt gemt)
Hvis jeg havde vidst, at så mange andre havde tilsvarende favorable
forsikringer, var der større chance for at jeg havde kigget efter deres
biler...
For mig at se, er det da alletiders reklame for et bilmærke - Er du
førstegangskøber, kan du få en billig forsikring oven i hatten, hvis du
køber en af vores biler! I forhold til almindelige forsikringsselskaber
(også selvom vi samlede forsikringer) sparede vi op mod 10.000,- om _året_
på at vælge en Skoda forsikring.
Hvis jeg ikke havde set det på deres hjemmeside, havde jeg højst sandsynligt
ikke valgt en Skoda...

/J

Fra : Søren Wind

Dato : 21-01-05 19:33