Luk bil-vinduet når naboen lufter katten..~
Fra : Ukendt

Dato : 20-01-05 22:30

Luk bil-vinduet når naboen lufter katten......

http://tinyurl.com/3stdg

--
/Jan W Nielsen
TDI - power når du træder på speederen

Fra : Bernhard Ege

Dato : 21-01-05 08:57

Jan W. Nielsen wrote:
> Luk bil-vinduet når naboen lufter katten......
>
> http://tinyurl.com/3stdg

Nååååhh, sådan en sød lille mis

Lidt vildt...

mvh Bernhard

Fra : Brian S Jensen

Dato : 21-01-05 09:13

"Bernhard Ege" <bernhard@NOSPAMege.cc> skrev i en meddelelse

> Nååååhh, sådan en sød lille mis
>
> Lidt vildt...
>
> mvh Bernhard

Jeg ville da også blive rimelig hidsig hvis der var en neger
som slog mig i hovedet flere gange med en træstamme

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : Bernhard Ege

Dato : 21-01-05 18:54

Brian S Jensen wrote:
> "Bernhard Ege" <bernhard@NOSPAMege.cc> skrev i en meddelelse

> Jeg ville da også blive rimelig hidsig hvis der var en neger
> som slog mig i hovedet flere gange med en træstamme

Hahahahahahahaha

mvh Bernhard

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 21-01-05 21:53

> Jeg ville da også blive rimelig hidsig hvis der var en neger
> som slog mig i hovedet flere gange med en træstamme

En "neger"...

*ROFL*

Han skal i øvrigt nok være glad for, at det ikke var en stor ond han-tiger,
der er 3-4 gange så tung og sikkert tilsvarende stærk. Den havde knækket
ruden, og dens slags havde været dødbringende..

/Jan W Nielsen

Fra : BJ

Dato : 21-01-05 21:51

KLIP

> Han skal i øvrigt nok være glad for, at det ikke var en stor ond
> han-tiger, der er 3-4 gange så tung og sikkert tilsvarende stærk. Den
> havde knækket ruden, og dens slags havde været dødbringende..

I så tilfælde, vil jeg have skiftet alle mine ruder ud med brædder, når
knækkede ruder er dødbringende..

--
Bjørn J.

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 21-01-05 22:00

> I så tilfælde, vil jeg have skiftet alle mine ruder ud med brædder, når
> knækkede ruder er dødbringende..

Ja-ja-ja..

Her er, hvad jeg mente..:

Han skal i øvrigt nok være glad for, at det ikke var en stor ond han-tiger,
der er 3-4 gange så tung og sikkert tilsvarende stærk.

Den havde knækket ruden, og dens slag med poterne havde været dødbringende..

/Jan W Nielsen

Fra : BJ

Dato : 21-01-05 21:58

KLIP

> Den havde knækket ruden, og dens slag med poterne havde været
> dødbringende..

Aha, det vil sige at ruder er levende væsner..?

--
Bjørn J.

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 21-01-05 22:14

> Aha, det vil sige at ruder er levende væsner..?

Nej, da..

....men sådan betyder det altså heller ikke nødvendigvis.. Der ligger en
gentagelse i sætningen, hvor "den" leder hen til tigeren..

/Jan W Nielsen

Fra : BJ

Dato : 21-01-05 22:19

KLIP

> ...men sådan betyder det altså heller ikke nødvendigvis.. Der ligger
> en gentagelse i sætningen, hvor "den" leder hen til tigeren..

Ahaaeee, der var indeholdt en skjult hentydning i teksten ... også kaldet
noget underforstået..)

By Goerge, I´ve got it.....det er den/de indsatte, der kan blive ramt af
kattens dødbringende slag, *efter* ruden er knækket..

--
Bjørn J.

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 21-01-05 22:27

> By Goerge, I´ve got it.....det er den/de indsatte, der kan blive ramt af
> kattens dødbringende slag, *efter* ruden er knækket..

Du er skarp som en tigerklo, Bjørn..

/Jan W Nielsen

Fra : Uffe Ravn

Dato : 22-01-05 01:37