Volvo S40 : Lygter
Fra : Carl Astrup

Dato : 20-01-05 16:58

Hej Alle :)

Min volvo er jo nu tilbage i stalden, og så skal der jo pilles lidt:).

Jeg har været på jagt efter klare lygteglas i diverse tuningsbutikker uden
held, men det slog mig, kan jeg bruge dem fra en nyere Volvo S40 (min er
97'er). ? og vil de passe lige over eller skal jeg have hele lygten med.

//eCarlos

Fra : ENN

Dato : 20-01-05 17:35

De klare lygter er med dobbeltparaboler, du skal have hele lygten med + et
relæ og noget el arbejde nye stik lygte højde juterings motorer mv for at få
det til at funke.

Du kan købe lygterne på bla www.ebay.de

Lygterne passer i karoseriet men i H side vil det være næsten umuligt at
skifte nærlyspæren medmindre du også sætter en sprinklervædskebeholder i fra
en med dobbeltparaboler (påfyldningsrøret dækker for adgang til pæren - på
den anden type sprinklerbeholder er påfyldningsrører støbt anderledes = der
er plads)

Fra : Carl Astrup

Dato : 21-01-05 09:29

"ENN" <AAb@nomail.com> wrote in message
> [...]
> fra en med dobbeltparaboler (påfyldningsrøret dækker for adgang til
> pæren - på den anden type sprinklerbeholder er påfyldningsrører støbt

Helt genialt, tusind tak :) Fandt vist nogle der lige passede.

//eCarlos