Volvo S40: Værd at vente på
Fra : Carl Astrup

Dato : 19-01-05 16:27

Så kom den endelig i hus, og mine værste anelser om hvordan og hvorledes
man kunne få en hel Volvo ud af den bil igen blev gjort til skamme.. Jeg har
fået
min Volvo tilbage, og den ligner fuldstændig sig selv på en prik. Vildt:)
Utroligt man kan
få lak etc. til at passe så godt sammen.

Teknisk har jeg fået en specifikation, og ALT er blevet gennemgået og
tjekket / lavet. Selv rustbeskyttelse der hvor de har repareret er tilføjet.
Ret cool :) Lidt lækkert med noget god kvalitet.

//eCarlos.NuMedVolvo

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 19-01-05 22:36

Carl Astrup telepaterede følgende til sin PC:
> Teknisk har jeg fået en specifikation, og ALT er blevet gennemgået og
> tjekket / lavet. Selv rustbeskyttelse der hvor de har repareret er
> tilføjet. Ret cool :) Lidt lækkert med noget god kvalitet.

Rart at det en gang i mellem ender godt...

--
Mvh. Morten Fruergaard
Nu også Xenonkit til eftermontering...