Hjælp til vurdering af Audi - alufælge med~
Fra : NikonPro.dk

Dato : 19-01-05 06:53

Jeg har fået tilbudt disse som jeg forelsket mig i:

Originale AUDI-alu m/ tyske Continental Sport Contact 205/ 50 R15 86V
CV90 (fulde navn / nr. ) 5 huller og de er til min nyindkøbte A6

Jeg er blevet bedt om at give et bud, men er helt uvidende om prisen for
dem. Dæk har kørt få tusinde km.

Jeg har lagt foto af dem i dk.binaer og håber på hjælp til vurdering, så jeg
kan give relevant bud på dem

--

med venlig hilsen
Bjarne

Fra : BJ

Dato : 19-01-05 11:53

"NikonPro.dk" <mail"fjern-dette"@NikonPro.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Jeg er blevet bedt om at give et bud, men er helt uvidende om prisen for
> dem. Dæk har kørt få tusinde km.

Her er den tyske prisliste:

http://zubehoer.audi.de/library/pdf/PREISLISTE_A6_LIM.PDF

Jeg har selv købt brugte originale Volvo-fælge med dæk til min S80.

Dem gav jeg 4.500 kr for.

--
Bjørn J.

Fra : NikonPro.dk

Dato : 19-01-05 15:34

BJ wrote:

> Her er den tyske prisliste:
>
> http://zubehoer.audi.de/library/pdf/PREISLISTE_A6_LIM.PDF
>
> Jeg har selv købt brugte originale Volvo-fælge med dæk til min S80.
>
> Dem gav jeg 4.500 kr for.

Jeg siger tak for link, men kunne ikke finde fælge i det.

Jeg tog kontakt til Audi i Flensborg som oplyste en pris på 890 ?, så nu ved
jeg hvad jeg vil byde

--

med venlig hilsen
Bjarne

Fra : BJ

Dato : 19-01-05 15:54

"NikonPro.dk" <mail"fjern-dette"@NikonPro.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Jeg tog kontakt til Audi i Flensborg som oplyste en pris på 890 ?, så nu
> ved jeg hvad jeg vil byde

Det er dyrere end i prislisten:

Sommerkompletträder: 719,-- Euro

Fälgen Calera: 359,-- Euro
Fälgen Calito: 469,-- Euro

Du finder priserne i afsnittet om "Sport und Design".

Originale fælge koster en bondegård.

Jeg kan købe originale Volvo-fælge (når de er på bud) i Flensborg med dæk og
hele pibetøjet til samme pris som forhandleren skal give i indkøbspris fra
distributøren ...UDEN dæk.

--
Bjørn J.