Kurt B. Andersen wrote:
> "Per Wildau" <psykolog@perwildau.dk> skrev i en meddelelse
> news:41e2f776$0$632$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
>> Kurt B. Andersen wrote:
>>> Jeg takker for svarene, selv om der faktisk ikke var nogen, som
>>> kommenterede den Renault jeg spurgte på
>>> Men jeg har i mellemtiden fundet frem til, at den jeg havde kig på
>>> kun må have 975 kg på krogen og max kan godkendes til 1100 kg, så
>>> den er udelukket igen, idet det ikke er mere end jeg må trække med
>>> den nuværende dyt.
>>> Så jeg må lede videre - og efter noget andet.
>>> Jeg har bemærket, at mange franske biler åbenbart ikke må køre med
>>> så meget på krogen, som man umiddelbart kunne forvente, idet de
>>> standard står til mindre end deres egenvægt. Så måske skal man
>>> kigge i retning af Tyskland igen-igen.
>>
>> Overvej Xantia'en, dens affjedringssystem gør den genial til at køre
>> med campingvogn, samtidigt får man rigtigt meget for pengene - og så
>> er det er en bundsolid bil.
>> Lad dig ikke skræmme af alt det vrøvl der bliver sagt i gruppen om
>> Xantia'en og i øvrigt også C5'eren (sorry group).
>>
>> Per
>>
>>
> Ja, men i 1,8 tager den også "kun" 1150 kg på krogen. Den kan dog
> muligvis vejes op, hvilket jeg ikke har undersøgt.
> 2.0 springer prismæssigt så det begynder at være lidt over det jeg
> havde tænkt mig.
> En st.car med god trækkraft og som må tage en del på krogen. Minimum
> 1200 kg og helst 1300 kg.
> Max prisen forestiller jeg mig at være omkring 150.000 kr. og km
> helst ikke over 100.000.
Hmm, hvor mange kilometer kører du da om året? (man skal ikke nødvendigvis
være så bange for kilometerstanden)... En Xantia runder let de 300.000 - med
et par reparationer.
Det kan ikke passe at du ikke kan finde en velholdt Xantia 2.0 til under
150k
Per