Den næste Van, må det være...?
Fra : BJ

Dato : 07-01-05 22:31

Chevrolet har gjort en lækker Van som afgjort må vippe de gamle
US-gulpladepotter af bordet.

Se *den* har stil.....:

http://www.chevrolet.com/ssr/

Den bliver importeret af US Autocenter i Karlslunde.

--
Bjørn J.

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 07-01-05 22:37

Hej!

BJ wrote:

> Se *den* har stil.....:

Mjaeh, men denne her er _rå_

http://www.swiftindavis.com/sblog/?itemid=226

Og så kan jeg "knap" nok kigge henover kølerhjelmen på sådan en fætter. Jep, den
er STOR :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : BJ

Dato : 07-01-05 22:45

KLIP

> Mjaeh, men denne her er _rå_

Pjat, den er jo brystsvag, har ikke nok kubik og ligner hele tiden et
landbrugsredskab..

--
Bjørn J.

Fra : Finn Guldmann

Dato : 07-01-05 22:54

BJ wrote:
> Pjat, den er jo brystsvag, har ikke nok kubik og ligner hele tiden et
> landbrugsredskab..

Kan den her så gøre sig gældende?
http://www.freshalloy.com/site/cars/nissan/2004/titan/crewcab/home.shtml

--
MVH Finn
Om den der tænker "tøsedreng" om andre bør der tænkes "tåbe".

Fra : BJ

Dato : 07-01-05 23:01

KLIP

> Kan den her så gøre sig gældende?

Nope.

> http://www.freshalloy.com/site/cars/nissan/2004/titan/crewcab/home.shtml

Den er for brystsvag, mangler kubik og ligner hele tiden en
urskovsjaguar..

--
Bjørn J.

Fra : Per Wildau

Dato : 07-01-05 22:49

Face it: its a TRUCK!!!

http://www.canadiandriver.com/articles/pw/04ssr.htm

--
Per Wildau
psykolog@perwildau

Fra : BJ

Dato : 07-01-05 22:56

"Per Wildau" <psykolog@perwildau.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Face it: its a TRUCK!!!

Pjat.

> http://www.canadiandriver.com/articles/pw/04ssr.htm

Det er jo den brystsvage, med for få kubik og automatik der er blevet
testet.

--
Bjørn J.

Fra : Per Wildau

Dato : 07-01-05 23:01

> [...]
>
> KLIP

> Pjat.

> Det er jo den brystsvage, med for få kubik og automatik der er blevet

Slow off a dead stop with a nice grumble, it won't win any drag racing
contests against a Corvette -- but face it: its a TRUCK.

http://forums.gminsidenews.com/showthread.php?t=8088

Still - its a TRUCK

Per

Fra : BJ

Dato : 07-01-05 23:05

"Per Wildau" <psykolog@perwildau.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Still - its a TRUCK

Nope ... Chevrolet betegner den selv som en CAR og ikke en truck...

--
Bjørn J.

Fra : Per Wildau

Dato : 07-01-05 23:09

Anytime 2004 Porsche Cayenne Turbo!

If you're prepared to drive it the way it insists on being driven, you've
got one of the best handling, best performing automobiles in the world.

http://cars.about.com/cs/testdrives/fr/porsche_caynt.htm

Hvis man alligevel skulle ud at købe en bil i den prisklasse.... Ikke mig!

Per

Fra : BJ

Dato : 07-01-05 23:12

"Per Wildau" <psykolog@perwildau.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Anytime 2004 Porsche Cayenne Turbo!

Pjat, den er jo snart en allemandsbil, her i Europa.

> Hvis man alligevel skulle ud at købe en bil i den prisklasse.... Ikke mig!

Så er du stensikker på at blive overfaldet i en SSR ved hver eneste lyskurv
og parkeringsplads.

Se *det* er stil..

--
Bjørn J.

Fra : Klaus G.

Dato : 07-01-05 22:51

> Se *den* har stil.....:
Den er faktisk ret køn ja.

> http://www.chevrolet.com/ssr/
>
> Den bliver importeret af US Autocenter i Karlslunde.

Pris?

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : BJ

Dato : 07-01-05 22:59

KLIP

> Pris?

Med den lille brystsvage (300 hk. V8), med for få kubik (5,3 liter) og
automatik (begrænset til 200 km/t):

522.990 ekskl.. moms.

--
Bjørn J.

Fra : Ukendt

Dato : 07-01-05 23:09

> Den er faktisk ret køn ja.

> Pris?

240.000 Kr

For de sætter den vel næppe på danske statsplader

--
Tom

Fra : BJ

Dato : 07-01-05 23:13

KLIP

> 240.000 Kr

Hvor pokker har du den pris fra..?

> For de sætter den vel næppe på danske statsplader

Sæ'fø'li .. på gode danske subsidierede gule statsplader.

--
Bjørn J.

Fra : Ukendt

Dato : 07-01-05 23:19

> KLIP

> Hvor pokker har du den pris fra..?

Starting at $ 43.180

> Sæ'fø'li .. på gode danske subsidierede gule statsplader.

Måske skulle man selv starte en nummerplade-fabrik, det ville da være
"noget" billigere

--
Tom

Fra : BJ

Dato : 07-01-05 23:23

KLIP

> Starting at $ 43.180

Den kan du ikke bruge til noget.

Den er i Børsen (Weekend Motor) i dag på side 53 i dybsort udgave.

> Måske skulle man selv starte en nummerplade-fabrik, det ville da være
> "noget" billigere

Det er jo måden i Tyskland.

Ind i den nærmeste nummerpladebutik og ud igen med en dugfrisk fra bageriet.

Ikke noget med at står i kø på (dødkedeligt statsmonopoliseret)
motorkontor...;)

--
Bjørn J.

Fra : Olesen

Dato : 07-01-05 22:58

> Chevrolet har gjort en lækker Van som afgjort må vippe de gamle
> US-gulpladepotter af bordet.
>
> Se *den* har stil.....:

http://www.ridejudge.com/rides/00006516.gif

Må gi' dig ret

Fra : BJ

Dato : 07-01-05 23:02

KLIP

> http://www.ridejudge.com/rides/00006516.gif
>
> Må gi' dig ret

Vor Herre bevare os for et hæsligt monster..

--
Bjørn J.

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 08-01-05 11:53

> http://www.ridejudge.com/rides/00006516.gif
>
> Må gi' dig ret

Det transportmiddel (vil ikke kalde det en bil) er fy-fy forbudt for
overvægtige.
Normal vægtige personer vil sikkert også få problemer med at køre ud fra
forhandleren.

Må nok sige at jeg sjældent har set så grimt et køretøj!

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Mogens

Dato : 08-01-05 07:29

--
/Mogens

> Chevrolet har gjort en lækker Van som afgjort må vippe de gamle
> US-gulpladepotter af bordet.

Måske...

> Se *den* har stil.. - http://www.chevrolet.com/ssr/

Jég synes, den er grim

> Den bliver importeret af US Autocenter i Karlslunde.

Jow jow - og de har en brugt til salg:
www.usvan.dk/brugtbiler.asp

Fra : BJ

Dato : 08-01-05 14:02

"Mogens" <dkfritidbilSL@ETe-mail.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Jég synes, den er grim

Smag er som bekendt forskellig.

*Stil* derimod, kan være noget højest tricky noget.

> Jow jow - og de har en brugt til salg:

Det er den med den motor som er brystsvag og mangler kubik, der er blevet
skrevet om i Børsen.

--
Bjørn J.

Fra : Anders Houmark

Dato : 08-01-05 14:47

BJ wrote:
> [...]
>
> Se *den* har stil.....:
>
> http://www.chevrolet.com/ssr/
>
> Den bliver importeret af US Autocenter i Karlslunde.

Jeg synes den ser feminin ud. Slet ikke min stil..

Skulle jeg have sådan en stor klods at køre rundt i ville det nok blive
Ford/Harley lightning F150 (eller hvad den nu hedder :)

http://thewallpapers.narod.ru/archive04/ford_lightning_svt_concept_2003.jpg
http://www.truckworld.com/Industry-News/04-Ford-Lightning-Burning.jpg
heheheh :)

http://www2.uol.com.br/bestcars/carros/walpaper/Ford_F150_Harley_1024.jpg
http://www.fordf150.net/images/trucks/2002/hd/greyhdscrew7.jpg

Fra : Psypher

Dato : 08-01-05 19:56

> Skulle jeg have sådan en stor klods at køre rundt i ville det nok blive
> Ford/Harley lightning F150 (eller hvad den nu hedder :)

> [...]

En almindelig Ford F150 Lightning med en procharger kompressor (og lidt
småjusteringer) på til små 600 hk
det ville være fint for mig, det er en kanon slæde at køre i, har en
kammerat der har en,
hvis man smider pedalen i bund når man holder stille trækker den pænt fra
side til side de første 75- 100 meter
og den er kun lettere tunet til 400 hk, for fed bil.

IMHO er HD versionen ikke ret fed af den model.

Regards Psypher