lidt ot CO tester hvor?
Fra : Gert

Dato : 06-01-05 21:07

Hejsa gruppe

ja det er en smule OT og så aligevel ik, jeg er på jagt efter en CO tester
ala den Harald nyborg engang havde (kan ikke finde den i deres katalog mere)

er der mon nogen her der ved hvor man finder sådan en online og self
billigt??

som nævnt i et tidligere indlæg skal min bil ha ny KAT og så ville jeg jo
gerne sikre mig at det nu os var der "hunden" lå begravet,
og leje prøve plader for at komme ud og få den testet har jeg ik lyst til.

kan da for i øvrigt nævne at min snøvleri mht til afgift har kunne betale
sig,(har snøvlet i et år)
i steden for 13403,- kr slap jeg med 11259,- kr til snold og skvat

så den besparelse dækekr jo så udgiften til den nye KAT, hvilket man jo ikke
kan beklage sig over

MVH
Gert Møller

Fra : Paw Jensen

Dato : 07-01-05 06:43

ja det er en smule OT og så aligevel ik, jeg er på jagt efter en CO tester
> ala den Harald nyborg engang havde (kan ikke finde den i deres katalog
mere)

Jeg tror ikke de har den mere, og det er med god grund.
Jeg købte een ;

Det er total ubrugelig !!

Man kunne slet ikke bruge målingerne til noget. De var som vinden blæser.

Paw