Stumper Honda XL500S
Fra : Mogens Dammand

Dato : 22-05-01 20:02

Er der mon nogen der skulle ligge inde med nogle dele til min xl500s. Jeg
talte med en fra københavn sidste år, men hans nummer er desværre
bortkommet, så hvis der skulle være nogen der kender til nogen stumper,
hører jeg gerne fra dem.

Fra : vatne

Dato : 24-05-01 08:43

Hej M.
Prøv at kontakte Classic Bikes i Lystrup, nord for Århus. De tager
off-roadere (nye som gamle) hjem fra Italien og Sweiz. Der er god chance for
at de kan skaffe nogle stumper. Se deres site : www.classic-bikes.dk

Lars V Nielsen
Yamaha XT550

<3b0aaa4a$0$4205$ba624c82@nntp01.dk.telia.net>...