Ingen højere..?
Fra : BJ

Dato : 03-01-05 23:39

Har søgt lidt på nettet og fundet følgende tuning af BMW 535D med 3.0 liters
diesel, 272 Hk og 560 nm i drejningsmoment ab fabrik:

1) http://www.chiptuning.info/info/pkw/bmw.htm

2) http://www.regelin.de/443.htm

http://www.regelin.de/diagramme/diag_bmw_535d.pdf

3) Ingen højere..?

--
Bjørn J.

Fra : Mikael L

Dato : 04-01-05 00:20

> Har søgt lidt på nettet og fundet følgende tuning af BMW 535D med 3.0
> liters diesel, 272 Hk og 560 nm i drejningsmoment ab fabrik:

> [...]

Nææ... Men jeg har fundet lidt på tysk om en som har tunet sin 730d. Det ser
ikke så godt ud
http://www.motor-talk.de/t511612/f278/s/thread.html og billederne
http://mitglied.lycos.de/cxphoenix/Motorschaden/

Mikael

Fra : BJ

Dato : 04-01-05 00:29

"Mikael L" <m_larsenSKAL@IKKEMEDsol.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Nææ... Men jeg har fundet lidt på tysk om en som har tunet sin 730d. Det
> ser ikke så godt ud

Det må man vist sige.

Det ligner næsten mit gamle oliefyr ... da det blev smidt på fyldpladsen og
naturgassen overtog hvervet..

--
Bjørn J.

Fra : ENN

Dato : 04-01-05 09:16

> [...]
>
> KLIP

> Det må man vist sige.
>
> Det ligner næsten mit gamle oliefyr ... da det blev smidt på fyldpladsen

Tja det spændende ved det tyske indlæg er at der intet unormalt er at se på
billederne - hvis du læser indlægene så er der ingen der kan se nogen skader
på motoren så hvad det er der er gået i stykker får stå hen i det uvisse.

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 04-01-05 10:15

ENN wrote:
> [...]
> se på billederne - hvis du læser indlægene så er der ingen der kan se
> nogen skader på motoren så hvad det er der er gået i stykker får stå

Tja uden at have læst det hele, så er det da temmeligt tydeligt, at der er
sket skade på stemplet i midten på billedet her:
http://mitglied.lycos.de/cxphoenix/Motorschaden/P1010173.JPG

Per
www.perbeer.dk

Fra : BJ

Dato : 04-01-05 12:41

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMtele2adsl.dk> skrev i en meddelelse

> Tja uden at have læst det hele, så er det da temmeligt tydeligt, at der er
> sket skade på stemplet i midten på billedet her:
> http://mitglied.lycos.de/cxphoenix/Motorschaden/P1010173.JPG

Det er nok blot noget trækulsaflejring..)

--
Bjørn J.

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 04-01-05 17:22

BJ wrote:

> Det er nok blot noget trækulsaflejring..)

Ja de prøver vel at køre på hvad som helst, de pølsgnaskere

Per
www.perbeer.dk

Fra : ENN

Dato : 04-01-05 13:32

Jeg kan nu ikke se nogen skader, der er koksaflejringer men ellers
umiddelbart intet unormalt, billedet er for dårligt til at jeg kan se nogen
skader.

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 04-01-05 17:16

ENN wrote:
> Jeg kan nu ikke se nogen skader, der er koksaflejringer men ellers
> umiddelbart intet unormalt, billedet er for dårligt til at jeg kan se
> nogen skader.

Prøv at forstørre billedet op og gør det evt. en smule lysere, så ses det
meget tydeligt at det midterste stempel er deformeret.

Per
www.perbeer.dk