EFTERLYSNING!
Fra : Ulrich Firring Ander~

Dato : 03-01-05 22:34

Mørkeblå Renault Clio, model MTV fra 2000, reg.nr. UE 27 463, stjålet idag
fra Århus Rådhus kl. 12.45!!!

Tyveknægten hentede nøglerne på et kontor på rådhuset. Da han blev forsøgt
standset speedede han op og kørte derfra igennem grønt område!!!

Det kunne jo være der var nogen der så den og gav politiet et kald

Mvh
Ulrich

Fra : phk

Dato : 04-01-05 07:30

"Ulrich Firring Andersen" <webstar1976@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Mørkeblå Renault Clio, model MTV fra 2000, reg.nr. UE 27 463, stjålet idag
> fra Århus Rådhus kl. 12.45!!!

Hvor mange HK har den - hvis nu jeg skulle møde den på min tur til Bauhaus i
dag (i Århus) ?

Fra : Ulrich Firring Ander~

Dato : 04-01-05 13:49

> Hvor mange HK har den - hvis nu jeg skulle møde den på min tur til Bauhaus
> i dag (i Århus) ?

Det ved jeg ikke.....det er en 1.4 liters motor. Men hvis du tænker på at
køre om kap med skovlen- så lad være. Hans exit fra rådhuset var hjernedød
og farlig!!!

Lad politiet om at smadre biler

Mvh
Ulrich

Fra : phk

Dato : 04-01-05 15:05

> [...]
> køre om kap med skovlen- så lad være. Hans exit fra rådhuset var hjernedød

I den slags tilfælde gælder det _altid_ om at undgå at blive opdaget. Kører
man farlig nok kan selv en Fiesta 1.1 køre fra en TurboDiesel :)

--
Per, Esbjerg

Fra : Møller

Dato : 04-01-05 20:41

"Ulrich Firring Andersen" <webstar1976@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> køre om kap med skovlen- så lad være. Hans exit fra rådhuset var hjernedød

Effekt [kW] 55