Adapterstik til 13-polet strømudtag til på~
Fra : goofy

Dato : 02-01-05 20:07

Hej gruppe!

Jeg har købt en Passat med Westfalia træk fra Tyskland. Der er 13-polet stik
til trækket, og jeg kiggede i dag i Bildillen efter en adapter så jeg kan
sætte en lygtebom med 7-polet stik i. Prisen fik det til at gibbe i mig: 319
kr!

Er der nogen der har kendskab til en billigere forhandler, eller har
erfaringer med selv at lave en adapter?

På forhånd tak!

Henrik

Fra : Henning

Dato : 02-01-05 20:30

On Sun, 2 Jan 2005 20:07:06 +0100, "goofy" <goofy@disney.com> wrote:

> [...]
>sætte en lygtebom med 7-polet stik i. Prisen fik det til at gibbe i mig: 319

Harald Nyborg 99,-
http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=2420&n=10&KundeID=F45IFcpsT1VBgI4e527IUV80IFX62FA

Henning
hsb@(fjernes)image.dk

Fra : goofy

Dato : 06-01-05 20:36

Hej Henning

Tak for tippet - jeg har nu købt en adapter i Harald Nyborg, men synes ikke
rigtig, jeg kan mase den ind i stikket. Det ser ud som om der er gevind
udvendig på den, har du nogen erfaring med sådan en dimmer? Der er kun 7 ben
i den ende, der skal ind i det 13-polede stik, men der kan vel ikke være
noget med en sikringsmekanisme?

Eller skal jeg bare ud i dagslys en dag og mase godt til?

Vh
Henrik

Fra : Henning

Dato : 13-01-05 14:34

On Thu, 6 Jan 2005 20:35:56 +0100, "goofy" <goofy@disney.com> wrote:

> [...]
>noget med en sikringsmekanisme?
>
>Eller skal jeg bare ud i dagslys en dag og mase godt til?

Gevindet er rigtig nok, du skal sætte stikket ind "vandret" og dreje
det på plads. Når det står lodret er det låst

Henning
hsb@(fjernes)image.dk

Fra : Goofy

Dato : 03-02-05 09:36

Fra : Q

Dato : 02-01-05 21:20

"goofy" <goofy@disney.com> skrev i en meddelelse
> [...]
319
> kr!
>
> Er der nogen der har kendskab til en billigere forhandler, eller har

Biltema har dem.. kan ikke huske hvad de koster, men det er næppe 319 slag..

/peter

Fra : TFN

Dato : 03-01-05 17:50

De koster kr.130-140 hos en autoriseret VW forhandler.

/TN