Godt nytår
Fra : Ukendt

Dato : 31-12-04 09:26

Hej Alle

Godt nytår, og tak for det gamle.

Selv om jeg ikke er en af de mest aktive skribenter, så læser jeg med stor
interesse de fleste tråde, og har også fået hjælp herinde ofte.

Jeg har fundet dette lille link, som er en masse TopGear klip som streamet
video, måske nogen kunne bruge det?

Især var jeg selv glad for deres lille anmeldelse af Mazda 6

http://www.motor-talk.de/t466147/f40/s/thread.html

Men igen, godt nytår!

Lars B

Fra : Ukendt

Dato : 31-12-04 09:32

> Men igen, godt nytår!

I lige måde - til dig, Lars - og til alle jer andre..

--
/Jan W Nielsen

Fra : Jonas R.

Dato : 31-12-04 09:48

Jan W. Nielsen wrote:

> I lige måde - til dig, Lars - og til alle jer andre..

Jep i ønskes alle et godt nytår :)

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 31-12-04 11:04

Jonas R. wrote:

> Jep i ønskes alle et godt nytår :)

Og lige sådan herfra, i ønskes alle et rigtigt godt nytår og med håbet om
mange timers saglige bil-debatter i det nye

Per
www.perbeer.dk

Fra : Kim Kristensen

Dato : 31-12-04 11:35

"Lars B. Jensen" <lars[at]Zulfo[dot]dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> video, måske nogen kunne bruge det?
>
> Især var jeg selv glad for deres lille anmeldelse af Mazda 6

I lige måde, og pas nu på egne og andres legemsdele nå der bliver brændt
krudt af.

Med venlig hilsen Kim

Fra : HC

Dato : 31-12-04 11:54

God Nytår til alle..

--
Mvh Hans Jensen
Ford Mondeo 1,8 med VDO 5000 Navigation

Fra : Søren Christensen

Dato : 31-12-04 12:34

> [...]
> video, måske nogen kunne bruge det?
>
> Især var jeg selv glad for deres lille anmeldelse af Mazda 6

Godt nytår til jer alle!

Venligst

Fra : G.B.

Dato : 31-12-04 13:28

"Lars B. Jensen" <lars[at]Zulfo[dot]dk> skrev i meddelelsen

> Hej Alle
> Godt nytår, og tak for det gamle.

I lige måde - Same procedure as last year...

--
"We all have private ails. The troublemakers are they
who need public cures for their private ails." Eric Hoffer

Fra : anders majland

Dato : 01-01-05 12:45

> I lige måde - Same procedure as last year...

Same procedure as every year ...

ja - godt nytår til jer alle.

/A

Fra : Verner Olsen

Dato : 31-12-04 14:11

On Fri, 31 Dec 2004 09:26:03 +0100, "Lars B. Jensen"
<lars[at]Zulfo[dot]dk> wrote:

>Godt nytår, og tak for det gamle.

Jeg vil også være med

Så det gælder også her fra!

>Lars B

Verner

Fra : Brian

Dato : 31-12-04 14:13

Hejsa

Lars B. Jensen skrev:

> Godt nytår, og tak for det gamle.

Jeps, godt nytår til alle - og pas nu på ikke at sprænge flere
fingre af, end det er muligt at holde på rattet

/Brian

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 31-12-04 14:47

On Fri, 31 Dec 2004 14:12:55 +0100, "Brian" <briank@besked.com> wrote:

>Hejsa

>Jeps, godt nytår til alle - og pas nu på ikke at sprænge flere
>fingre af, end det er muligt at holde på rattet

>--

Det er heller ikke fair overfor den lokale bodegas tjener.

Jo flere fingre man mangler, des flere gange skal han rende.

Det kunne man godt lige tænke lidt over. *HOOOOST*

Godt nytår til alle, også dem der oppebærer mellemste invalidepension,
p.gr.a. manglende humoristisk sans.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Møller

Dato : 31-12-04 21:01

"Folmer Rasmussen" <folmer@rasmussen.mail.dk> wrote in message

> Godt nytår til alle, også dem der oppebærer mellemste invalidepension,
> p.gr.a. manglende humoristisk sans.
>
> Venlig hilsen
> Folmer

Hov har du ikke snuppe den fra mig

"Folk uden humoristisk sans burde være selvskrevet til invalidepension"
Sagde papegøjen da den fik hevet halefjerene af p.g.a. en vittighed. jeg
havde den hængende på mit kontor

Godt nytår du gamle trucker (-5)
--
Møller

Fra : Uffe Ravn

Dato : 01-01-05 17:02

"Brian" <briank@besked.com> skrev

> Jeps, godt nytår til alle - og pas nu på ikke at sprænge flere
> fingre af, end det er muligt at holde på rattet

Ja også godt nytår herfra!

Mvnh. Uffe Ravn, som stadig kan holde på en fastnøgle.

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 31-12-04 14:20

"Lars B. Jensen" <lars[at]Zulfo[dot]dk> skrev i en meddelelse

> Godt nytår, og tak for det gamle.

I lige måde, til alle jer derude.

Husk nu at passe på jer selv, der er jo ikke andre der gør det

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Mogens

Dato : 31-12-04 14:50

"Uffe Bærentsen" <leitiNOSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> I lige måde, til alle jer derude.

Jow tak - i lige måde :)

> Husk nu at passe på jer selv, der er jo ikke andre der gør det

Er du ikke gift?

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 31-12-04 15:31

"Mogens" <dkfritidbilSL@ETe-mail.dk> skrev i en meddelelse

> Er du ikke gift?

Jo, og er også ganske godt tilfreds med det

Men var feks. i Sønderborg i forgårs, uden at hun var med.
Var også i Vojens d. 28. også uden hende.
Så hun kan ikke altid passe på mig, selv om hun forsøger

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Lau

Dato : 31-12-04 16:38

Jeg vil også være med

Godt nytår

--
Lau
___,

/ \ .

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 31-12-04 17:30

"Lars B. Jensen" <lars[at]Zulfo[dot]dk> skrev :

>Godt nytår, og tak for det gamle.

Samme retur til dig - og alle de øvrige rødder (for slet ikke at
glemme de obligatoriske.............. ;)

--
jan@Fedtegreven.dk

Only baby engines need artificial aspiration ;)

Fra : Ukendt

Dato : 31-12-04 22:26

<lars[at]Zulfo[dot]dk> wrote:

>Hej Alle
>
>Godt nytår, og tak for det gamle.
>
>Selv om jeg ikke er en af de mest aktive skribenter, så læser jeg med stor
>interesse de fleste tråde, og har også fået hjælp herinde ofte.

Godt nytår fra en lige så interesseret læser. Vi må håbe at alle vil
blive mere hjælpsomme i trafikken og at diesel- og benzinfraktionerne
vil forstå hinanden bedre i fremtiden

--
Ivan Madsen
Xsara Week-end HDI