|
| Kære Volvo-ejer.... Fra : BJ |
Dato : 29-12-04 22:54 |
|
Som nogen sikkert kan huske, havde jeg problemer med kølerblæseren i min
Volvo S80 (T6).
Nu har Volvo Personvogne Danmark A/S (endelig) reageret på fabrikkens
indkaldelser.
Har i dag modtaget et brev med følgende ordlyd (kort uddrag):
"Kære Volvo-ejer.
Volvo Personvogne har besluttet at indkalde et begrænset antal Volvo S80,
V70, V70XC og S60 af årsmodel 1999-2001, for udskiftning af motorens
kølerblæser.
Denne udskiftning skal foretages på et autoriseret Volvo-værksted og vil
blive udført uden beregning."
*Sådan, Volvo Personvogne Danmark A/S*
Jeg er meget glad for beslutningen, da den er udsprunget fra Volvo AB,
Sverige og viser at Volvo (endelig) tager til efterretning også at
fabriksgarantien er "verdensomspænde" og ikke blot styres (med lemfældighed)
af et lands importør.
PS: Min bil er tysk importeret og har allerede fået skiftet kølerblæseren,
så jeg ser frem til en kreditnota på ca. 5.200,- kr. og det samme gør min
genbo.
--
Bjørn J.
| |
Petersen_Michael (29-12-2004)
| Kommentar Fra : Petersen_Michael |
Dato : 29-12-04 23:00 |
|
In news:41d3276e$0$157$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
BJ <dkfritidbilSL@ETsurfpost.dk> wrote:
> PS: Min bil er tysk importeret og har allerede fået skiftet
> kølerblæseren, så jeg ser frem til en kreditnota på ca. 5.200,- kr.
> og det samme gør min genbo.
Hvordan f. kan en propel, og udskiftning af samme løbe op i så mange
mønter?
Eller fatter jeg bare ikke en bjælde af det hele?
--
Med venlig hilsen Michael Petersen
residerende i Nyborg
fjern dyret i min @dresse ved privat post
http://www.petersensweb.dk
| |
Rasmus (29-12-2004)
| Kommentar Fra : Rasmus |
Dato : 29-12-04 23:14 |
|
"Petersen_Michael" <petersen_michael@dengyldnemåge.mail.tele.dk> wrote in
message news:41d328f8$0$175$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> In news:41d3276e$0$157$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
> BJ <dkfritidbilSL@ETsurfpost.dk> wrote:
>
> > PS: Min bil er tysk importeret og har allerede fået skiftet
> > kølerblæseren, så jeg ser frem til en kreditnota på ca. 5.200,- kr.
> > og det samme gør min genbo.
>
> Hvordan f. kan en propel, og udskiftning af samme løbe op i så mange
> mønter?
....ikke så svært, ifølge FDMs reservedelsindex (som Mogens postede tidligere
i dag) er Volvo den bil med de dyreste reservedele.
mvh
Rasmus
| |
Mogens (29-12-2004)
| Kommentar Fra : Mogens |
Dato : 29-12-04 23:59 |
|
"Rasmus" <SLETdetHERmaximreality@ofir.dk> skrev i en meddelelse
news:41d32c1b$0$3939$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> > Hvordan f. kan en propel, og udskiftning af samme løbe op i så mange
> > mønter?
Kører man i en bil, der ikke er produceret i milliontal,
må delene nødvendigvis være dyrere. Det samme gør
sig gældende, hvis kvaliteten i delene er på et højere
plan.
| |
phk (30-12-2004)
| Kommentar Fra : phk |
Dato : 30-12-04 16:21 |
|
"Mogens" <dkfritidbilSL@ETe-mail.dk> skrev i en meddelelse
news:cqvcrk$2l9h$1@news.cybercity.dk...
> "Rasmus" <SLETdetHERmaximreality@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> news:41d32c1b$0$3939$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> Kører man i en bil, der ikke er produceret i milliontal,
> må delene nødvendigvis være dyrere. Det samme gør
> sig gældende, hvis kvaliteten i delene er på et højere
> plan.
Det sidste gør sig så nok ikke gælende her henset til den skal skiftes adhoc
;)
--
Per, Esbjerg
| |
BJ (29-12-2004)
| Kommentar Fra : BJ |
Dato : 29-12-04 23:14 |
|
"Petersen_Michael" <petersen_michael@dengyldnemåge.mail.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:41d328f8$0$175$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
KLIP
> Hvordan f. kan en propel, og udskiftning af samme løbe op i så mange
> mønter?
Det er én stor plasticenhed og den er elektrisk.
Der medgår lidt arbejdstid (vel 2 timer) og så den berømte danske moms.
> Eller fatter jeg bare ikke en bjælde af det hele?
Det ved jeg ikke om du gør, men jeg er da glad for det ikke er en Ferrari
eller Porsche, jeg kører i..;)
Der vel en årsag til min potte er billigere end en Porsche, men en anelse
dyrere end en Ford Fiesta.
--
Bjørn J.
| |
Ukendt (29-12-2004)
| Kommentar Fra : Ukendt |
Dato : 29-12-04 23:24 |
|
> Der vel en årsag til min potte er billigere end en Porsche, men en anelse
> dyrere end en Ford Fiesta.
Er det, at din bil er en anelse bedre end en Ford Fiesta..?
)
--
/Jan W Nielsen
| |
BJ (29-12-2004)
| Kommentar Fra : BJ |
Dato : 29-12-04 23:25 |
|
"Jan W. Nielsen" <intetsvar> skrev i en meddelelse
news:41d32e64$0$224$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>> Der vel en årsag til min potte er billigere end en Porsche, men en anelse
>> dyrere end en Ford Fiesta.
>
> Er det, at din bil er en anelse bedre end en Ford Fiesta..?
>
> )
Jeg har i hvert fald bedre benplads i Volvo'en end i en Fiesta..
--
Bjørn J.
| |
Uffe Bærentsen (30-12-2004)
| Kommentar Fra : Uffe Bærentsen |
Dato : 30-12-04 13:18 |
|
"BJ" <dkfritidbilSL@ETsurfpost.dk> skrev i en meddelelse
news:41d32eb8$0$174$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Jeg har i hvert fald bedre benplads i Volvo'en end i en Fiesta..
Har set en på 2,15m komme ind og ud af en Fiesta mange gange.
Det så 'lidt' spøjst ud, da han kørte i den.
Det var en spansk, med 4 døre.
Han kiggede ud af sideruden, på bagdøren
Men ellers så tror jeg gerne, at der er mere benplads i Volvo
--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC
| |
Ukendt (29-12-2004)
| Kommentar Fra : Ukendt |
Dato : 29-12-04 23:18 |
|
> Volvo Personvogne har besluttet at indkalde et begrænset antal Volvo S80,
> V70, V70XC og S60 af årsmodel 1999-2001, for udskiftning af motorens
> kølerblæser.
>
> Denne udskiftning skal foretages på et autoriseret Volvo-værksted og vil
> blive udført uden beregning."
'Regningen til udskiftningen bliver/er (skjult) pålagt fremtidige
reservedele og volvo-køb'
Var bedre hvis de kunne lave et ordentlig stykke arbejde fra starten
--
Tom
| |
BJ (29-12-2004)
| Kommentar Fra : BJ |
Dato : 29-12-04 23:20 |
|
"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> skrev i en meddelelse
news:41d32d07$0$182$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
KLIP
> 'Regningen til udskiftningen bliver/er (skjult) pålagt fremtidige
> reservedele og volvo-køb'
>
> Var bedre hvis de kunne lave et ordentlig stykke arbejde fra starten
Tjaee .... Ford må jo lære at vælge ordentlige underleverandører eller
betale prisen for kvalitetskomponenter.
Det gælder i øvrigt for den samlede automobilbranche....
--
Bjørn J.
| |
Ukendt (29-12-2004)
| Kommentar Fra : Ukendt |
Dato : 29-12-04 23:51 |
|
"BJ" <dkfritidbilSL@ETsurfpost.dk> skrev i en meddelelse
news:41d32d85$0$181$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> "Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> skrev i en meddelelse
> news:41d32d07$0$182$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> KLIP
>
>> 'Regningen til udskiftningen bliver/er (skjult) pålagt fremtidige
>> reservedele og volvo-køb'
>>
>> Var bedre hvis de kunne lave et ordentlig stykke arbejde fra starten
>
> Tjaee .... Ford må jo lære at vælge ordentlige underleverandører eller
> betale prisen for kvalitetskomponenter.
>
> Det gælder i øvrigt for den samlede automobilbranche....
Toyota's (og Japanernes) 0-fejl strategi har dog bragt dem i førertrøjen i
dag
--
Tom
| |
BJ (30-12-2004)
| Kommentar Fra : BJ |
Dato : 30-12-04 00:16 |
|
"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> skrev i en meddelelse
news:41d334c3$0$156$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
KLIP
> Toyota's (og Japanernes) 0-fejl strategi har dog bragt dem i førertrøjen i
> dag
Det må andre så lære af.
Dog er det set før, en strategi er faldet pladask til jorden.
Det meste styres jo alligevel af marketingfolk og økonomer/bønnetællere, når
talen falder på automobilproducenter.
--
Bjørn J.
| |
Ukendt (30-12-2004)
| Kommentar Fra : Ukendt |
Dato : 30-12-04 00:29 |
|
"BJ" <dkfritidbilSL@ETsurfpost.dk> skrev i en meddelelse
news:41d33a96$0$172$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> "Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> skrev i en meddelelse
> news:41d334c3$0$156$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> KLIP
>
>> Toyota's (og Japanernes) 0-fejl strategi har dog bragt dem i førertrøjen
>> i dag
>
> Det må andre så lære af.
>
> Dog er det set før, en strategi er faldet pladask til jorden.
Det sker hver gang man hviler på lauerbærne. Den strategi der virkede i går
og i dag virker måske ikke i morgen. I EU har vi meget at lære endnu og dem
som ikke vil, de dør.
> Det meste styres jo alligevel af marketingfolk og økonomer/bønnetællere,
> når talen falder på automobilproducenter.
Hm, jeg ser det mere som at det er kunderne der styre det hele. Ingen gider
blive ved med at købe skrammel som går i stykker.
--
Tom
| |
BJ (30-12-2004)
| Kommentar Fra : BJ |
Dato : 30-12-04 00:35 |
|
"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> skrev i en meddelelse
news:41d33da4$0$156$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
KLIP
> Det sker hver gang man hviler på lauerbærne. Den strategi der virkede i
> går og i dag virker måske ikke i morgen. I EU har vi meget at lære endnu
> og dem som ikke vil, de dør.
Alle, der lever af afsætning, kan lære noget hver eneste dag.
Desværre tor mange unge/yngre ledere at tidligere tiders dyder og strategier
er gangbare i dag.
De har totalt overset at tiderne og folks indstilling var annerledes,
dengang strategien blev udviklet, men ingenlunde betyder, den ikke er
særdeles gangbar i dag.
De nye "koste" vil parteu opfinde nye metodikker.
> Hm, jeg ser det mere som at det er kunderne der styre det hele. Ingen
> gider blive ved med at købe skrammel som går i stykker.
Så burde vi alle køre i Toyota. Det mener jeg ikke verden gør eller..?
Utroligt mange virksomheder kalkulere med x% fejl hos forbrugeren og laver
desuden en kalkulation over, hvad evt. sagsøgninger vil koste.
Forbrugeren vil have billige varer og samtidig selv en høj løn.
Dette vil ganske naturligt udligne sig selv.....
--
Bjørn J.
| |
BJ (30-12-2004)
| Kommentar Fra : BJ |
Dato : 30-12-04 00:39 |
|
"BJ" <dkfritidbilSL@ETsurfpost.dk> skrev i en meddelelse
news:41d33f39$0$169$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> "Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> skrev i en meddelelse
> news:41d33da4$0$156$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
KLIP
HUHH ... stor skrivefejl ... så jeg prøver lige igen:
>> Det sker hver gang man hviler på lauerbærne. Den strategi der virkede i
>> går og i dag virker måske ikke i morgen. I EU har vi meget at lære endnu
>> og dem som ikke vil, de dør.
Alle, der lever af afsætning, kan lære noget hver eneste dag.
Desværre tor mange unge/yngre ledere at tidligere tiders dyder og
strategier
*ikke* er gangbare i dag.
De har totalt overset at tiderne og folks indstilling var annerledes,
dengang strategien blev udviklet, men ingenlunde betyder, den ikke er
særdeles gangbar i dag.
De nye "koste" vil parteu opfinde nye metodikker (og ord).
>> Hm, jeg ser det mere som at det er kunderne der styre det hele. Ingen
>> gider blive ved med at købe skrammel som går i stykker.
Så burde vi alle køre i Toyota. Det mener jeg ikke verden gør eller..?
Utroligt mange virksomheder kalkulere med x% fejl hos forbrugeren og laver
desuden en kalkulation over, hvad evt. sagsøgninger vil koste.
Forbrugeren vil have billige varer og samtidig selv en høj løn.
Dette vil ganske naturligt udligne sig selv.....
--
Bjørn J.
| |
Henrik B. (23-02-2005)
| Kommentar Fra : Henrik B. |
Dato : 23-02-05 18:21 |
|
"BJ" <dkfritidbilSL@ETsurfpost.dk> skrev i en meddelelse
news:41d34000$0$175$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>> Hm, jeg ser det mere som at det er kunderne der styre det hele. Ingen
>>> gider blive ved med at købe skrammel som går i stykker.
>
> Så burde vi alle køre i Toyota. Det mener jeg ikke verden gør eller..?
Toyota's strategi er, at sælge 25% af alle nye biler i 2012.....og mon ikke
de er godt på vej.
--
----------------------------------
Alt under 1 Bar er en sugemotor!
| |
Ukendt (30-12-2004)
| Kommentar Fra : Ukendt |
Dato : 30-12-04 00:46 |
|
> Desværre tor mange unge/yngre ledere at tidligere tiders dyder og
> strategier er gangbare i dag.
>
> De har totalt overset at tiderne og folks indstilling var annerledes,
> dengang strategien blev udviklet, men ingenlunde betyder, den ikke er
> særdeles gangbar i dag.
>
> De nye "koste" vil parteu opfinde nye metodikker.
Ja man kan også sige "De nye koste fejer bedst, men det er de gamle koste
der ved hvor skidtet ligger"
>> Hm, jeg ser det mere som at det er kunderne der styre det hele. Ingen
>> gider blive ved med at købe skrammel som går i stykker.
>
> Så burde vi alle køre i Toyota. Det mener jeg ikke verden gør eller..?
Hver producent skal have en klar strategi om hvilket marked man vil henvende
sig til. Man kan ikke lave en Mercedes, med Toyota kvalitet til Lada priser
og heldigvis for det, ellers var der ingen arbejdspladser i europa i morgen.
> Utroligt mange virksomheder kalkulere med x% fejl hos forbrugeren og laver
> desuden en kalkulation over, hvad evt. sagsøgninger vil koste.
Som skal lægges oven i prisen. Men den skjulte effekt med at kunderne bliver
trætte af ting af dårlig kvalitet kan koste meget mere end de første
kalkulationer viser.
> Forbrugeren vil have billige varer og samtidig selv en høj løn.
>
> Dette vil ganske naturligt udligne sig selv.....
Ja det hele hænger sammen.
--
Tom
| |
BJ (30-12-2004)
| Kommentar Fra : BJ |
Dato : 30-12-04 00:56 |
|
"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> skrev i en meddelelse
news:41d341bf$0$164$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
KLIP
> Men den skjulte effekt med at kunderne bliver trætte af ting af dårlig
> kvalitet kan koste meget mere end de første kalkulationer viser.
Jeg har i tidernes morgen arbejdet for (Rank) Xerox.
De store kopimaskiner (kopiduplikatorer) var ikke en tøddel bedre end
konkurrenternes.
*MEN*, (Rank) Xerox havde den strategi at samtlige kunder skulle have en
speciel udvalgt Key-operator hos kunden, der skulle stå for den enkelte
maskine og den "velfærd".
Disse personer fik "special treatment" af "special customer sales personel".
En Key-operator fik derfor en helt speciel interesse i at oppetiden på
kopimaskinen var helt ekstrem høj.
Alle de almindelige brugere oplevede derfor ikke nogen nævne værdige
fejl/udfald på maskinerne (da Key-operatør sørgede for den daglige
vedligehold) og skulle det "utænkelige" ske at en maskine gik i "sort",
havde Key-operatoren for længst tilkaldt service og maskinen var i gang
indenfor en lille time.
Denne strategi resulterede i en særdeles markedsledende position ... i hine
tider.
Det blev afskaffet af driftige nye "koste" .... hvor befinder Xerox sig på
"ranglisten" i dag..?..;)
*SERVICE* er nøgleordet og det tror jeg Toyota har indset.
--
Bjørn J.
| |
Ukendt (30-12-2004)
| Kommentar Fra : Ukendt |
Dato : 30-12-04 01:10 |
|
> Det blev afskaffet af driftige nye "koste" .... hvor befinder Xerox sig på
> "ranglisten" i dag..?..;)
>
> *SERVICE* er nøgleordet og det tror jeg Toyota har indset.
Enig, men hvis kunderne ikke efterspørger og vil betale for niveauet så dur
det ikke.
Mit indtryk er at man får hverken mere eller mindre service hos toyota i
forhold til de fleste andre (minus Opel og et par flere).
Men sammenhænget med den pris man har givet for en vare/bil skal også gerne
afspejle sig i kvaliteten og holdbarheden på produktet.
Service er i princippet bare noget som skjult bliver pålagt den vare man
køber. Så hvis man yder meget "gratis" serivce så skal pengene hentes af
rationaliseringer eller hos kunden.
Jeg ville ikke juble over at få f.eks betalt en knækket tandrem, da jeg i
sidste ende kommer til at betale den alligevel. Jeg så hellere at man undgik
at det kunne ske.
At Ford gratis justerer min tågelygter som service, har jeg længe vidst,
bare bliver pålagt de ting jeg ellers køber. Men service kan være mange
ting.
--
Tom
| |
BJ (30-12-2004)
| Kommentar Fra : BJ |
Dato : 30-12-04 01:17 |
|
"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> skrev i en meddelelse
news:41d3475f$0$167$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
KLIP
> Enig, men hvis kunderne ikke efterspørger og vil betale for niveauet så
> dur det ikke.
Enig, men kunder fatter ikke, man ikke får en disse mere end man betaler
for.
> Mit indtryk er at man får hverken mere eller mindre service hos toyota i
> forhold til de fleste andre (minus Opel og et par flere).
Jeg har en fornnemlse af at dette sker på de vigtige markeder (og her hører
Danmark ikke ind under).
Jeg har oplevet at komme kørende ind på et tysk Volvo-værksteds
parkeringsplads og en yderst venlig "Volvo-mand" kom løbende hen til mig og
spurgte: "Was können wir für Sie tun..?".
Det er aldrig hændt mig på et et dansk. Her skal jeg normalt lede efter en
mand/dame...;)
> Men sammenhænget med den pris man har givet for en vare/bil skal også
> gerne afspejle sig i kvaliteten og holdbarheden på produktet.
Jep, men den er ikke sammenlignelig grundet den danske registreringsafgift,
der som bekendt er progessiv.
> Service er i princippet bare noget som skjult bliver pålagt den vare man
> køber. Så hvis man yder meget "gratis" serivce så skal pengene hentes af
> rationaliseringer eller hos kunden.
Intet i livet er gratis, men mange ydelser giver dig en positiv oplevelse og
tilskynder til du kommer igen.
> Jeg ville ikke juble over at få f.eks betalt en knækket tandrem, da jeg i
> sidste ende kommer til at betale den alligevel. Jeg så hellere at man
> undgik at det kunne ske.
Du betaler også for eventuelle nedbrud i din el-forsyning.
Intet er uforgængeligt.
> At Ford gratis justerer min tågelygter som service, har jeg længe vidst,
> bare bliver pålagt de ting jeg ellers køber. Men service kan være mange
> ting.
Det kan det.
--
Bjørn J.
| |
Ukendt (30-12-2004)
| Kommentar Fra : Ukendt |
Dato : 30-12-04 01:36 |
|
> Jeg har oplevet at komme kørende ind på et tysk Volvo-værksteds
> parkeringsplads og en yderst venlig "Volvo-mand" kom løbende hen til mig
> og spurgte: "Was können wir für Sie tun..?".
>
> Det er aldrig hændt mig på et et dansk. Her skal jeg normalt lede efter en
> mand/dame...;)
Næh det har jeg heller ALDRIG her i dk. Den tyske service har sikkert heller
ikke været gratis men er noget der er trænet via kurser i kundepleje og
lign. (forsømt område i dk)
>> Men sammenhænget med den pris man har givet for en vare/bil skal også
>> gerne afspejle sig i kvaliteten og holdbarheden på produktet.
>
> Jep, men den er ikke sammenlignelig grundet den danske
> registreringsafgift, der som bekendt er progessiv.
Hvert land har sine udfordringer for bilproducenterne. Vores forventninger
vil nok være højere når vi også skal betale mere end i andre lande.
> Intet i livet er gratis, men mange ydelser giver dig en positiv oplevelse
> og tilskynder til du kommer igen.
Jep
>> Jeg ville ikke juble over at få f.eks betalt en knækket tandrem, da jeg i
>> sidste ende kommer til at betale den alligevel. Jeg så hellere at man
>> undgik at det kunne ske.
>
> Du betaler også for eventuelle nedbrud i din el-forsyning.
>
> Intet er uforgængeligt.
Næh, men som dit eksempel vil vise, så betaler elselskaberne ikke for det
mistet produktion der har været ved nedbrudet. Eller for den video der gik i
stykker fordi der var klumper i strømmen. Mange af disse nedbrud og man
kigger sig om efter en anden leverandør.
Hvis bilen ofte går i stykker, service eller ej, så gider man ikke. Det er
træls at komme for sent på arbejde eller skulle finde autohjælp en lørdag
aften i udlandet osv osv.
---
Tom
| |
BJ (30-12-2004)
| Kommentar Fra : BJ |
Dato : 30-12-04 01:43 |
|
"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> skrev i en meddelelse
news:41d34d66$0$164$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
KLIP
>> Jep, men den er ikke sammenlignelig grundet den danske
>> registreringsafgift, der som bekendt er progessiv.
>
> Hvert land har sine udfordringer for bilproducenterne. Vores forventninger
> vil nok være højere når vi også skal betale mere end i andre lande.
Jep, her i Danmark burde staten stå for alle serviceudgifterne på en bil.
Du har jo betalt for 3 og kun fået én (1)...:)
Min potte koster reelt kun 350.000,- kr.
Staten kunne snildt overtage mine serviceudgifter og *stadig* spinde guld på
det.. )
> Næh, men som dit eksempel vil vise, så betaler elselskaberne ikke for det
> mistet produktion der har været ved nedbrudet. Eller for den video der gik
> i stykker fordi der var klumper i strømmen. Mange af disse nedbrud og man
> kigger sig om efter en anden leverandør.
Du kan ikke bare lige skifte el-selskab, da forsyningsnettet er det samme.
Det minder næsten om vore dages bilproducenter.
> Hvis bilen ofte går i stykker, service eller ej, så gider man ikke. Det er
> træls at komme for sent på arbejde eller skulle finde autohjælp en lørdag
> aften i udlandet osv osv.
Det kan jeg kun være enig med dig i.
--
Bjørn J.
| |
Ukendt (30-12-2004)
| Kommentar Fra : Ukendt |
Dato : 30-12-04 01:45 |
|
>> Hvis bilen ofte går i stykker, service eller ej, så gider man ikke. Det
>> er træls at komme for sent på arbejde eller skulle finde autohjælp en
>> lørdag aften i udlandet osv osv.
>
> Det kan jeg kun være enig med dig i.
Nå, jammen så fik vi da barberet dén ged )
--
Tom
| |
Møller (30-12-2004)
| Kommentar Fra : Møller |
Dato : 30-12-04 15:38 |
|
"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> wrote in message
news:41d34f9c$0$172$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
>
> >> Hvis bilen ofte går i stykker, service eller ej, så gider man ikke. Det
> >> er træls at komme for sent på arbejde eller skulle finde autohjælp en
> >> lørdag aften i udlandet osv osv.
> >
> > Det kan jeg kun være enig med dig i.
>
> Nå, jammen så fik vi da barberet dén ged )
I har godt nok også brugt megen barbercreme
Godt nytår.
--
Møller
| |
BJ (30-12-2004)
| Kommentar Fra : BJ |
Dato : 30-12-04 17:26 |
|
"Møller" <M@Øl.se> skrev i en meddelelse
news:41d41b5d$0$169$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
KLIP
>> Nå, jammen så fik vi da barberet dén ged )
Den var da også meget langhåret..;)
> I har godt nok også brugt megen barbercreme
>
> Godt nytår.
I overordentlig lige måde.. )
--
Bjørn J.
| |
Claus Fabritius (30-12-2004)
| Kommentar Fra : Claus Fabritius |
Dato : 30-12-04 09:15 |
|
"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> skrev i en meddelelse
news:41d33da4$0$156$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Hm, jeg ser det mere som at det er kunderne der styre det hele. Ingen
gider
> blive ved med at købe skrammel som går i stykker.
Peugeot ligger da ellers stadig højt på listen over solgte biler ;)
--
Claus Fabritius
Watch out where, the huskies go,
and don't you eat no yellow snow
| |
|
|