AutoBild (i massevis...)
Fra : Peter R. Christianse~

Dato : 29-12-04 17:51

Hejsa

Hmmm... burde måske høre under kategorien "salgsannonce", men jeg tager
chancen alligevel

AutoBild www.autobild.de fra 1995 til og med i dag. Stort set komplette
årgange ~500 blade, sorteret og bundtet!

Kan afhentes (samlet!) gratis i 8800 Viborg, af første mand på tasterne. Har
du tid, lyst og især plads, ligger der her en guldgrube af læsestof for ægte
bilnørder!!

--
Mvh.
- Peter R. Christiansen

Fra : Møller

Dato : 29-12-04 20:17

"Peter R. Christiansen" <hegnet7cFJERNDETTE@hotmail.com> wrote in message
> [...]
Har
> du tid, lyst og især plads, ligger der her en guldgrube af læsestof for

Dem kan Morten vel bare få med
--
Møller