fartpilot i passat
Fra : S.B.

Dato : 28-12-04 23:12

Hej

Nogen der kender et sted man kan købe en fartpilot/fartholder til en passat
2,0 fra 96
Skal en tur til sydfrankrig med CV bagefter til sommer, vil vist være værd
at investere i sådan en tingest.
VW har den selvfølgelig, til omkring 5000 kr. monteret, men som jyde vil jeg
jo gerne gøre det lige lidt billigere end det
For 5000 kr. kunne jeg dressere kone til at køre og alligevel have penge i
overskudt til nervemedicin til mig selv

Steen

Fra : Ukendt

Dato : 29-12-04 09:17

"S.B." <sfb[slet-dette]@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> VW har den selvfølgelig, til omkring 5000 kr. monteret, men som jyde vil
> jeg jo gerne gøre det lige lidt billigere end det

Tja, hvis jeg skulle have det monteret i Roveren, skulle jeg også give
5000,- på autoriseret værksted.

Men ellers kunne du jo checke http://www.uniq-import.dk/produkter/?g=009

> Steen

Lars B

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 29-12-04 10:58

"Lars B. Jensen" <lars[at]Zulfo[dot]dk> skrev i en meddelelse
> "S.B." <sfb[slet-dette]@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse

> Tja, hvis jeg skulle have det monteret i Roveren, skulle jeg også give
> 5000,- på autoriseret værksted.

Jah, og jeg gav 5000,- for den til C5'ern !, så det er nok bare prisen.

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Torben Madsen

Dato : 30-12-04 12:31

> [...]
> jo gerne gøre det lige lidt billigere end det
> For 5000 kr. kunne jeg dressere kone til at køre og alligevel have penge i

Jeg er bange for at du ikke slipper ret meget billigere - måske lidt, hvis
du får det lavet hos et "uaftoriseret værksted". Men at få den til den helt
billige takst, det kniber nok lidt, for så vidt jeg erindrer, så har den
kabeltræk til speederen? Det betyder at du skal have en mekanisk virkende
fartpilot monteret - enten elektrisk styret eller via vacuum. De er
forholdsvis dyre. Anderledes ville det have været, hvis speederen er af den
"elektriske" type. Der skal fartpiloten kun installeres i elektronikken -
den type fartpiloter koster ikke alverden.

mvh
Torben Madsen