Jubii ny benzinkrig
Fra : Ukendt

Dato : 27-12-04 19:52

Så har vi sønderjynder da endelig fået vores benzinkrig tilbage.

fik tanket til 7.14 for 95 blyfri i dag )

Har også kostet snart en 1 Kr mere de sidste mange måneder

--
Tom

Fra : Brian Sørup

Dato : 27-12-04 19:57

> Så har vi sønderjynder da endelig fået vores benzinkrig tilbage.
>
> fik tanket til 7.14 for 95 blyfri i dag )

Jeg tankede til 6,85 for 95 blyfri hos Metax i Hjørring
--
Brian Sørup
Ford Scorpio 2,9i Ghia St.Car

Fra : Karsten Andersen

Dato : 27-12-04 20:18

Mon, 27 Dec 2004 19:57:08 +0100, skrev Brian Sørup, på 14 linier, i
<33b47rF3t9npjU1@individual.net>, :

>"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> skrev i en meddelelse

>Jeg tankede til 6,85 for 95 blyfri hos Metax i Hjørring
6.95 igår i Aarhus
6.96 idag i Horsens

6.32 for diesel

--
MVH Karsten
Horsens

Fra : John Sahl

Dato : 27-12-04 23:37

Brian Sørup wrote:
> Jeg tankede til 6,85 for 95 blyfri hos Metax i Hjørring

Så skulle du have valgt Shell i Hjørring for de solgte det for
6,80 tidligere i dag

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : Lars G

Dato : 27-12-04 20:04

Tom wrote:
> Så har vi sønderjynder da endelig fået vores benzinkrig tilbage.
>
> fik tanket til 7.14 for 95 blyfri i dag )

Jeg fik da til 7.00 for 92 blyfri (midt jylland) og jo det
er da dejlig med lidt krig

\Lars G

Fra : Petersen_Michael

Dato : 27-12-04 20:10

In news:41d059c6$0$176$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
Tom <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> wrote:
> Så har vi sønderjynder da endelig fået vores benzinkrig tilbage.
>
> fik tanket til 7.14 for 95 blyfri i dag )

7,09 i Odense, ved Statoil
--
Med venlig hilsen Michael Petersen
residerende i Nyborg

Fra : Brizz

Dato : 27-12-04 20:42

> 7,09 i Odense, ved Statoil

Kan så glæde jer med at imorgen falder dieslen 30 øre og benzinen ca 20 øre
på Staoil

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Henrik B.

Dato : 28-12-04 00:51

"Brizz" <rendmig@iroven.dk> skrev i en meddelelse

> Kan så glæde jer med at imorgen falder dieslen 30 øre og benzinen ca 20
> øre på Staoil

Ja, ja, men den sættes lige op til "normalpris" først, så det er ikke nogen
go' forretning.

Alt under 1 Bar er en sugemotor!

Fra : Lars Frandsen

Dato : 28-12-04 06:07

> "Brizz" <rendmig@iroven.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, ja, men den sættes lige op til "normalpris" først, så det er ikke
> nogen go' forretning.

Nej, men det bliver sjovt sidst på ugen
--
Mvh.
Lars Frandsen, Bramming

Fra : Ukendt

Dato : 27-12-04 20:07

Her i byen er det 6.91 for 95oct..

Mvh
Morten

Fra : p.jarnbak

Dato : 27-12-04 21:33

"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> wrote in message
> Så har vi sønderjynder da endelig fået vores benzinkrig tilbage.
>
> fik tanket til 7.14 for 95 blyfri i dag )
>
> Har også kostet snart en 1 Kr mere de sidste mange måneder

Igår 6,90 for 92 blyfri hos jet på amager(københavn)
Palle

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 27-12-04 21:55

> Så har vi sønderjynder da endelig fået vores benzinkrig tilbage.
>
> fik tanket til 7.14 for 95 blyfri i dag )

7,03 i Ikast.

-M

Fra : Uffe Ravn

Dato : 27-12-04 22:19

"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> skrev

> fik tanket til 7.14 for 95 blyfri i dag )

Har lige tanket 95 blyfri til 7,10 i Dianalund

Desværre var der kun plads til 67,3L

Mvh. Uffe Ravn

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 27-12-04 22:35

"Uffe Ravn" <uffesaffald@hotmailpunktumcom> skrev :

>Har lige tanket 95 blyfri til 7,10 i Dianalund

Nåehhh - man har været på DK tanken ;)

>Desværre var der kun plads til 67,3L

så ret den bule ud !

(er din telefonsvarer ikke blevet aflyttet endnu ?)

--
jan@Fedtegreven.dk

Only baby engines need artificial aspiration ;)

Fra : Uffe Ravn

Dato : 27-12-04 23:42

<jan@fedtegreven.dk> skrev

> så ret den bule ud !

Hmm. er du synsk, eller har jeg før fortalt om at der faktisk ER en bule i
bunden af tanken?

Til de uinviede så rummer Rekorden i min udgave 70L

> (er din telefonsvarer ikke blevet aflyttet endnu ?)

Nu er den!

Mvh. Uffe Ravn

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 28-12-04 09:34

"Uffe Ravn" <uffesaffald@hotmailpunktumcom> skrev :

>Hmm. er du synsk, eller har jeg før fortalt om at der faktisk ER en bule i
>bunden af tanken?

det ville være for nemt at påstå at jeg er synsk, men fakta er at du
har fortalt det.

Hvis jeg var synskm ville jeg allerede nu vide hvilken af de startere
jeg har liggende der passer på en Scorpio 2.4 ;)

(inden jeg kører)

>Nu er den!

glimragende ;)

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 28-12-04 22:02

jan@fedtegreven.dk skrev :

>Hvis jeg var synskm ville jeg allerede nu vide hvilken af de startere
>jeg har liggende der passer på en Scorpio 2.4 ;)

>(inden jeg kører)

Damm - jeg skulle have været synsk alligevel - så havde jeg set at det
bare var ir på kabelsko'en til starter-relæet ;)

Fra : Thomas Landberg

Dato : 27-12-04 22:44

> Så har vi sønderjynder da endelig fået vores benzinkrig tilbage.
>
> fik tanket til 7.14 for 95 blyfri i dag )
>
> Har også kostet snart en 1 Kr mere de sidste mange måneder

Tankede lige diesel til 6.52kr/literen. Det var da en trøst nu hvor den kun
havde kørt 21.6km/l på den tank

--

MVH

Thomas Landberg
Skoda Fabia 1.9TDi Combi - 365.3nm v. 2.120omdr/min og 142.8hk v.
3.430omdr/min.
www.bokstuning.dk
Tilbud: Garmin Quest 4.995kr (5.995kr vejl.), Garmin 2620 7.995kr (14.495kr
vejl.)

Fra : Tp

Dato : 27-12-04 23:42

Blyfri oktan 95 til 6,87 hos JET i Vordingborg / Sydsjælland.

Der er squ ved at komme lidt krig. Lækkert.

Tim
"Thomas Landberg" <thomasFJERN1DETTEVEDSVAR@landberg.dk> skrev i en
meddelelse news:41d081e9$0$197$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 27-12-04 23:52

Tom wrote:

> Så har vi sønderjynder da endelig fået vores benzinkrig tilbage.
>
> fik tanket til 7.14 for 95 blyfri i dag )

Lidt "nostalgi":

<http://groups.google.dk/groups?q=g:thl170886372d&dq=&hl=da&lr=&selm=7n2ld3%24dtr%241%40news.inet.tele.dk>

I sommeren 1999 var det "Fuck mand, nu er benzinen over 7 kroner,
pispispis!", idag er det "Wheee, nu er benzinen helt nede på 7
kroner, lækkert!"..

--
Hygge..
Thomas

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 28-12-04 00:20

> fik tanket til 7.14 for 95 blyfri i dag )

6,84 ved Metax i Århus - og så lige en vask til 25 kroner..

/Jan W Nielsen

Fra : Ukendt

Dato : 28-12-04 00:37

> 6,84 ved Metax i Århus - og så lige en vask til 25 kroner..

Før søren og jeg som gik og troede at det kun var har det var ""billigt"" og
så har vi stadig nogen af de højeste priser :o/

--
Tom

Fra : Hans Paulin

Dato : 28-12-04 07:35

Tom skrev:

> Så har vi sønderjynder da endelig fået vores benzinkrig tilbage.
>
> fik tanket til 7.14 for 95 blyfri i dag )

Det er da kun en uges tid siden eller to at jeg tankede for 7.03 hos Shell
på Alsgade

(Fik til 7.16 i går samme sted - der ku lige klemmes godt 10 liter i Yodaen
)
Hans