Svensk trailer
Fra : Nicolai

Dato : 27-12-04 19:19

Hej

Kan man udenvidere indregistre en svensk bådtrailer på danske plader eller
hvordan er det???

Nicolai

Fra : Aksel

Dato : 27-12-04 22:13

"Nicolai" <gg@roc.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Kan man udenvidere indregistre en svensk bådtrailer på danske plader eller
> hvordan er det???
>
> Nicolai

Hvis den har været indregistreret i Sverige mindst 3 måneder kan du bare
tage de svenske papirer med på motorkontoret.

Hvis den er ny er det meget vanskeligere, så skal den synes, og du skal have
en datablanket fra fabrikanten, endelig ikke forhandler eller importør, mail
til mig hvis du har brug for det.

Hilsen Aksel

Fra : Uffe Ravn

Dato : 27-12-04 22:21

"Nicolai" <gg@roc.dk> skrev

> Kan man udenvidere indregistre en svensk bådtrailer på danske plader eller
> hvordan er det???

Undskyld jeg spørger, men bliver traileren ikke dansk, i det øjeblik du
omregistrer den til danske plader?

Mvh. Uffe Ravn

Fra : BJ

Dato : 27-12-04 22:25

"Uffe Ravn" <uffesaffald@hotmailpunktumcom> skrev i en meddelelse

KLIP

> Undskyld jeg spørger, men bliver traileren ikke dansk, i det øjeblik du
> omregistrer den til danske plader?

I realiteten ikke.

Indregistreringen har intet med evt. særgarantier at gøre.

Tænk blot på eks. Sony, Rolex osv. osv.

--
Bjørn J.