Kørekort kanon
Fra : Johnny

Dato : 24-12-04 15:42

Er der nogen der har et godt forslag til en almen 'tjekliste' når man skal
igang med kørekortet ?

Ex.

1. Husk altid skriftlig tilbud.
2. Husk at få kvittering på alt.
3. Betalt aldrig mere på en gang end du har råd til at tabe
4 ???

Hilsen og god jul

Fra : Petersen_Michael

Dato : 24-12-04 21:39

In news:41cc2a51$0$33652$edfadb0f@dread16.news.tele.dk,
Johnny <fake@to.prevent.spam> wrote:
> [...]
>
> 1. Husk altid skriftlig tilbud.
> 2. Husk at få kvittering på alt.
> 3. Betalt aldrig mere på en gang end du har råd til at tabe

Det lyder jo meget fornuftigt
Men også som om du har dårlig erfaring med kørelærer, eller bare dårlig
erfaring med at handle generelt?
--
Med venlig hilsen Michael Petersen
residerende i Nyborg

Fra : Rander

Dato : 25-12-04 02:02

Fri, 24 Dec 2004 15:41:37 +0100 brugte Johnny 15 linier på at fortælle
dette til dk.fritid.bil:

> [...]
>1. Husk altid skriftlig tilbud.
>2. Husk at få kvittering på alt.
>3. Betalt aldrig mere på en gang end du har råd til at tabe

4. Lad være med at tro at du kan det hele i forvejen - det bliver for dyrt
i dumpede teoriprøver (dette gælder ISÆR generhververe!).

--
Lars Rander, www.rander.dk ICQ#: 987520 ** Pil ikke ved min adresse **
Sjathelt og beskytter af det svage køn (udnævnt af diktator SEJ 5/6-99)

Menigheden er dem, der holder med præsten. (Mie, 8 år)

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 25-12-04 09:33

Johnny wrote:

> [...]
>
> 1. Husk altid skriftlig tilbud.
> 2. Husk at få kvittering på alt.
> 3. Betalt aldrig mere på en gang end du har råd til at tabe

4. Brug en kørelærer/køreskole venner eller bekendte har gode
erfaringer med?

--
Hygge..
Thomas

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 25-12-04 11:01

4. Tjekke om køreskolen er medlem af Dansk Kørelærer-Union. De er tilsluttet
et offentligt godkendt Ankenævn og Garantifond, ifølge hjemmesiden
www.koreskoler.dk/default.asp

Mvh

Emil

Fra : Johnny

Dato : 25-12-04 11:54

"Emil Jensen [2100]" <lime@jensen73.dk> skrev i en meddelelse

> 4. Tjekke om køreskolen er medlem af Dansk Kørelærer-Union. De er
tilsluttet
> et offentligt godkendt Ankenævn og Garantifond, ifølge hjemmesiden
> www.koreskoler.dk/default.asp

Er du sikker på at det er en ultimativ god idè ?

Ifølge disse tråde er jeg da meget i tvivl

http://www.kritikken.dk/phpBB/viewtopic.php?t=31

http://www.kritikken.dk/phpBB/viewtopic.php?t=153

Sign Off
Johnny

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 25-12-04 19:06

> tilsluttet
>>

> Er du sikker på at det er en ultimativ god idè ?

Idéen er da god nok vedrørende ankenævn og garantifonde, om det er
anvendelig i det virkelige verden afhænger af folkene som sidder i nævnet.
Og det kender jeg desværre ikke noget til.

Emil

Fra : Henning

Dato : 25-12-04 22:34

On Fri, 24 Dec 2004 15:41:37 +0100, "Johnny" <fake@to.prevent.spam>
wrote:

> [...]
>
>1. Husk altid skriftlig tilbud.
>2. Husk at få kvittering på alt.
>3. Betalt aldrig mere på en gang end du har råd til at tabe

Se statistikker for hvor mange elever der er bestået 1. gang?

Henning
hsb@(fjernes)image.dk