Glædelig jul, hvordan er vejret hos jer ?
Fra : Jørgen L.

Dato : 24-12-04 09:34

Her i Helsinge Nordsjælland sner det lystigt.

I ønskes alle en glædelig jul.

Hilsen Jørgen

Fra : Olesen

Dato : 24-12-04 09:40

"Jørgen L." <Noemail@stopspamspam.dk> skrev i en meddelelse

> Her i Helsinge Nordsjælland sner det lystigt.

Ved Vesterhavet er der finregn og intet tegn på sne eller saltvogne..
Måske man sku' vaske bilen.

Fra : Claus Fabritius

Dato : 24-12-04 10:16

"Jørgen L." <Noemail@stopspamspam.dk> skrev i en meddelelse

> Her i Helsinge Nordsjælland sner det lystigt.

I Roskilde har det sneet lidt, men det blev desværre hurtigt til regn. Nu
håbede jeg lige...

> I ønskes alle en glædelig jul.

Mange tak og i lige måde :)
--
Claus Fabritius

Watch out where, the huskies go,
and don't you eat no yellow snow

Fra : Henning Lund

Dato : 24-12-04 10:11

Jørgen L. skrev:

> Her i Helsinge Nordsjælland sner det lystigt.

Jeg er ikke på job, ergo det er ikke glat, solen skinner.
Wæstjylland lidt syd for Thyborøn

> I ønskes alle en glædelig jul.

ILM

Henning Lund
icq 18805021 - mail: hl@lite.dk
http://sitecenter.dk/freespace hvor vi bla. har lidt til salg

Fra : Non-Desperado

Dato : 24-12-04 10:14

Der var engang en bruger ved navn "Jørgen L."
<Noemail@stopspamspam.dk> der skrev:

>Her i Helsinge Nordsjælland sner det lystigt.

Slagelse: Hagl, afløst af regn.... (Fint med mig, har ikke
vinterdæk på Getz'en alligevel)

>I ønskes alle en glædelig jul.

I lige måde.
- -
Non-Desperado

Fra : Carl Astrup

Dato : 24-12-04 10:20

Her (vanløse) står sneen ned som pisket, og er begyndt at lægge sig også.
Tjekkede
lige på DMI men de er ikke helt enige. der står den på regn + tøsne.

//eCarlos. God Jul Alle sammen

Fra : Mogens

Dato : 24-12-04 10:25

"Jørgen L." <Noemail@stopspamspam.dk> skrev i en meddelelse

> Her i Helsinge Nordsjælland sner det lystigt.

Jep - 5-10 cm snedybde længere mod øst v/Øresund

> I ønskes alle en glædelig jul.

I lige måde!

Fra : Mogens

Dato : 24-12-04 13:29

"Mogens" <dkfritidbilSL@ETe-mail.dk> skrev i en meddelelse

> Jep - 5-10 cm snedybde længere mod øst v/Øresund

Absolut vindstille -> og sneen vælter ned.
Ud at rydde sne for 3. gang idag.
Ca. 0,2 plus grader

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 24-12-04 13:44

On Fri, 24 Dec 2004 13:28:30 +0100, "Mogens"
<dkfritidbilSL@ETe-mail.dk> wrote:

>"Mogens" <dkfritidbilSL@ETe-mail.dk> skrev i en meddelelse

>Absolut vindstille -> og sneen vælter ned.
>Ud at rydde sne for 3. gang idag.
>Ca. 0,2 plus grader

>--

Jeg går ud fra, at du bruger det rigtige udstyr, og så kan det jo ikke
tage meget af din tid.

Selv ikke, hvis du skulle finde på at være flink overfor naboen.

Se venligst dk.binaer.motor for detaljer.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Mogens

Dato : 24-12-04 13:54

> Jeg går ud fra, at du bruger det rigtige udstyr, og så kan det jo ikke
> tage meget af din tid.

Nej, jeg har kun en kost. Vi har ikke fortov i kvarteret

> Selv ikke, hvis du skulle finde på at være flink overfor naboen.

Hmm...

> Se venligst dk.binaer.motor for detaljer.

LOL

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 24-12-04 10:33

> Her i Helsinge Nordsjælland sner det lystigt.

Her i Århus regner det - rigtig trist..

> I ønskes alle en glædelig jul.

I lige måde..

/Jan W Nielsen

Fra : Benjamin Skov Rasmus~

Dato : 24-12-04 10:36

"Jan W Nielsen" <mailto:intetsvar@farvelogtobak.dk> skrev i en meddelelse
"Re: Glædelig jul, hvordan er vejret hos jer ?"

> Her i Århus regner det - rigtig trist..

Tak og i lig måde.
Her på Sydfyn regner det, men det er da nogenlunde klart i vejret. Så helt skidt
er det da ikke

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:83.93.122.193)

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 24-12-04 11:00

On Fri, 24 Dec 2004 10:33:21 +0100, "Jan W Nielsen"
<intetsvar@farvelogtobak.dk> wrote:

>Her i Århus regner det - rigtig trist..

>--

Her i det nordlige København, ca. 1 km. fra DMI sner det lystigt, og
der er stort set ingen vind.

Meteorologerne har sørget godt for sig selv.

Det kan jeg tilslutte mig.

Glædelige julehilsner
Folmer

Fra : Peter Weis

Dato : 24-12-04 11:38

Folmer Rasmussen <folmer@rasmussen.mail.dk> wrote:

> Meteorologerne har sørget godt for sig selv.

Og deres familier - jeg skal snart ud og skovle bil fri.

mvh
Peter

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 24-12-04 10:38

Jørgen L. wrote:
> Her i Helsinge Nordsjælland sner det lystigt.
> I ønskes alle en glædelig jul.

Uden for Århus i Hinnerup sner det.

I ønskes en god jul og et færdselssikkert godt nytår.

M.v.h
Niels

Fra : Peter Nielsen

Dato : 24-12-04 10:40

"Jørgen L." <Noemail@stopspamspam.dk> skrev i en meddelelse
> Her i Helsinge Nordsjælland sner det lystigt.
>
> I ønskes alle en glædelig jul.
>
> Hilsen Jørgen

Her i Næstved blæser det en halv pelikan - æv. Jeg vil osse bo i
Helsinge....bare i dag.

Glædelig jul til jer alle.

Hilsen Peter

Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 24-12-04 11:00

"Jørgen L." <Noemail@stopspamspam.dk> skrev i en meddelelse
> Her i Helsinge Nordsjælland sner det lystigt.

Sne med kææmpe snefnug i Randers! - Og det ligger sig lystigt :D. Man tør
næsten ikke håbe på, det bliver ved.

> I ønskes alle en glædelig jul.

I lige måde!

Mvh
Mandal

Fra : Ukendt

Dato : 24-12-04 11:03

> Glædelig jul, hvordan er vejret hos jer ?

I Aalborg området er det tørt og ret stille små 2 gr varme.
Har hørt at de i Skagen har sol fra en skyfri himmel og små 5 gr.

> I ønskes alle en glædelig jul.

Lige over - PISSSS, nu gik min skærm i stykker, skygger over det hele :(

Nå glædelig jul alligevel - godt det snart er udsalg.

--
/Claus

http://vwfanatic.dk

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 24-12-04 11:09

Hej!

Jørgen L. wrote:

> Her i Helsinge Nordsjælland sner det lystigt.

Ligeledes i Birkerød :)

> I ønskes alle en glædelig jul.

I lige måde. Gælder også resten af skribenterne her i gruppen :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader (som blev færdig med værnepligten d. 22/12 :) Aldrig mere
kolde fødder :))

Fra : hanzen

Dato : 24-12-04 11:17

"Jørgen L." <Noemail@stopspamspam.dk> skrev i en meddelelse
> Her i Helsinge Nordsjælland sner det lystigt.
>
> I ønskes alle en glædelig jul.
>
> Hilsen Jørgen

I Sønderjylland er det skyet med lidt sol ind i mellem og +6.

--
hilzen
hanzen

Saab 900 - 185 Hk. med kunstigt åndedræt

Fra : Ukendt

Dato : 24-12-04 11:24

"Jørgen L." <Noemail@stopspamspam.dk> skrev i en meddelelse
> Her i Helsinge Nordsjælland sner det lystigt.
>
> I ønskes alle en glædelig jul.

Ja glædelig jul.
Her i sønderjylland blæser det også i hele pelikaner og ikke skyggen af sne,
det er tværimod rimelig varmt med en 5-6 grader.

--
Tom

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 24-12-04 11:34

Hej!

Tom wrote:

> Her i sønderjylland blæser det også i hele pelikaner og ikke skyggen af sne,
> det er tværimod rimelig varmt med en 5-6 grader.

Stakkels jer

http://www.mumbojumbo.dk/birkeroed1.jpg
http://www.mumbojumbo.dk/birkeroed2.jpg

(Udsigten fra min altan i Birkerød centrum :))

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Jørgen L.

Dato : 24-12-04 13:17

> Hej!

> Stakkels jer
>
> http://www.mumbojumbo.dk/birkeroed1.jpg
> http://www.mumbojumbo.dk/birkeroed2.jpg
>

> (Udsigten fra min altan i Birkerød centrum :))

Nå det er der du bor, jeg har tænkt på hvor, jeg er født og opvokset i
Bistrup.

men i har da næsten ikke fået noget sne vi har nu ca 10 cm.

Og det vælder stadig ned, på trods af at de lige har sagt her kl. 12 at det
ville gå over i regn ved middags tid.

Hilsen Jørgen

Fra : Peter Weis

Dato : 24-12-04 11:38

"Jørgen L." <Noemail@stopspamspam.dk> wrote in news:mwQyd.16$qk.11
@news.get2net.dk:

> Her i Helsinge Nordsjælland sner det lystigt.

Allerød melder om fortsat sne.

> I ønskes alle en glædelig jul.

I lige måde
Peter

Fra : Ukendt

Dato : 24-12-04 12:09

"Jørgen L." <Noemail@stopspamspam.dk> skrev i en meddelelse
> Her i Helsinge Nordsjælland sner det lystigt.

Horsens, og her har det "pisset ned" hele dagen ind til videre...

> I ønskes alle en glædelig jul.

Tak i lige måde!

> Hilsen Jørgen

Lars B

Fra : Ukendt

Dato : 24-12-04 12:12

"Lars B. Jensen" <lars[at]Zulfo[dot]dk> skrev i en meddelelse
> "Jørgen L." <Noemail@stopspamspam.dk> skrev i en meddelelse
>
> Horsens, og her har det "pisset ned" hele dagen ind til videre...

Og den ændre jeg så - Regnen er _netop_ gået over i Sne :)

Lars B

Fra : Snusken

Dato : 24-12-04 12:40

Sønderjylland, sydøst.. Her er frisk vind, blå himmel OG sol.

God jul. hilsen Eric
----------------------

Fra : Ukendt

Dato : 24-12-04 13:35

Her er udsigten for nordjylland sne sne og sne
God JUL
Esben Vendsyssel

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 24-12-04 14:48

On Fri, 24 Dec 2004 09:34:26 +0100, "Jørgen L."
<Noemail@stopspamspam.dk> wrote:

>Her i Helsinge Nordsjælland sner det lystigt.

Her i Vejle er det sol fra en skyfri himmel og 5,2 grader

>I ønskes alle en glædelig jul.

I lige måde.
Flemming Jacobsen

Fra : Kim Kristensen

Dato : 24-12-04 15:22

"Jørgen L." <Noemail@stopspamspam.dk> skrev i en meddelelse
> Her i Helsinge Nordsjælland sner det lystigt.
>
> I ønskes alle en glædelig jul.
>
> Hilsen Jørgen

Yo gæve bilnisser og nisinder

Her i Roskilde-området har det sneet fra morgenstunden, stille regn et par
timer omkring frokost og siden da er sneen dalet konstant. Så der er håb om
et fint hvidt lag nå det bryder løs, ikke mindst fra afkommet på 12 og 15,
det er jo ikke meget de har set til det "på dagen".

Glædelig jul til alle herfra, Kim

Fra : Jørgen L.

Dato : 24-12-04 16:15

> Her i Helsinge Nordsjælland sner det lystigt.

En lille update.

Det er begyndt at sne igen, gad vide hvor regnen blev af ?

Hilsen Jørgen

Fra : Uffe Ravn

Dato : 25-12-04 02:04

Herfra skal da der også lyde et glædelige (h)jul til alle, ikke mindst til
dem i gamle Opeler.

Tak til alle for de muntre indslag i gruppen,
og også til "fedtegreven", for at være forbillede, hvad angår det at
indkøbe lidt flere biler end man egentlig har brug for

Det er dejligt at der er plads til både dem der mest vægter køreglæde og
power, og os der bare forsøger at holde bil til små penge.

Og vejrmeldingén for Dianalund og omegen: Regn, regn og regn.

Med venlig julehilsen Uffe Ravn

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 25-12-04 10:17

"Uffe Ravn" <uffesaffald@hotmailpunktumcom> skrev :

>Herfra skal da der også lyde et glædelige (h)jul til alle, ikke mindst til
>dem i gamle Opeler.

Det påståes jo at være et plaget folkefærd - omend jeg er lidt i tvivl
om plagerne har noget på sig ;)

>Tak til alle for de muntre indslag i gruppen,

I lige måde.

> og også til "fedtegreven", for at være forbillede, hvad angår det at
>indkøbe lidt flere biler end man egentlig har brug for

Well - definer lige "har brug for" ;) Jeg bruger da mine biler, til
hvert sit forhold, men klart nok, kunne jeg få en stationcar, med en
6.6 liter motor, samme rare kørsel som Scorpioen, pålideligheden i den
gamle Rekord, og ikke mindst pladsen - så mangler jeg egentligt bare
også at den kan gå de 13 på literen - jamen så ville jeg have nok i 1
bil

>Det er dejligt at der er plads til både dem der mest vægter køreglæde og
>power, og os der bare forsøger at holde bil til små penge.

Forskelligheden gør det jo sjovt

>Og vejrmeldingén for Dianalund og omegen: Regn, regn og regn.

og jeg er glad for at jeg ikke julevaskede biler i går - det har
regnen klaret.
--
jan@Fedtegreven.dk

Only baby engines need artificial aspiration ;)

Fra : Uffe Ravn

Dato : 25-12-04 10:31

<jan@fedtegreven.dk> skrev

> [...]
> gamle Rekord, og ikke mindst pladsen - så mangler jeg egentligt bare
> også at den kan gå de 13 på literen - jamen så ville jeg have nok i 1

Jeg VIDSTE du ville sige noget lignende

Mvjh. Uffe Ravn

Fra : Mogens

Dato : 26-12-04 14:56

<jan@fedtegreven.dk> skrev i en meddelelse

> jeg er glad for at jeg ikke julevaskede biler i går -> dét har
> regnen klaret.

Folk må da fuldstændigt ha' overhørt dén bemærkning
(regnvejr som erstatning for en håndvask -> umuligt)

Fra : hanzen

Dato : 26-12-04 16:52

> <jan@fedtegreven.dk> skrev i en meddelelse

> Folk må da fuldstændigt ha' overhørt dén bemærkning
> (regnvejr som erstatning for en håndvask -> umuligt)

Hvad er der galt med det?
Jeg husker da stadig en dag i sommer hvor jeg vaskede bil og vandede have
samtidig med at jeg sad i stuen og så Tour de France.
Jeg prøvede også at tørre tøj på terrassen samtidig, men det mislykkedes
lidt.

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 25-12-04 14:15

Jørgen L. wrote:
> Her i Helsinge Nordsjælland sner det lystigt.

I går eftermiddags kørte vi fra Roskilde til Kalundborg.
Vi startede i ganske almindeligt kedeligt gråvejr, så blev det snevejr
(temmeligt meget), så blev det solskinsvejr, haglvejr og til sidst i
Kalundborg var det regnvejr.
Da vi kørte hjem senere, var det temmeligt glat stort set hele vejen, så det
tog lige liiidt længere tid end beregnet.

> I ønskes alle en glædelig jul.

Og i lige måde herfra

Per
www.perbeer.dk