Volvo S40 + Kryds + Kvindelige Julebillist~
Fra : Carl Astrup

Dato : 23-12-04 13:15

Æv æv æv.. Den nyeligt indkøbte Volvo S40 måtte møde en anden svensker
i et kryds her i går aftes.. (Sådan en Saab er altså også holdbar).

Heldigvis uden personskade, men volvoen er blevet rykket lidt rundt.

Er der nogen der ved hvordan proceduren mht. til lakering etc. bagefter?
bagpartiet + venstre dør (og under) skal lakeres om.. Hvordan gør de det?
hele bilen eller blot det sted der er brug for det, og
kan de ramme samme (lettere falmede velsagtens) farve?

//eCarlos.UdenBil

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 23-12-04 13:35

Carl Astrup telepaterede følgende til sin PC:
> [...]
> Hvordan gør de det? hele bilen eller blot det sted der er brug for
> det, og kan de ramme samme (lettere falmede velsagtens) farve?

De maler kun der hvor det er nødvendigt...

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Carl Astrup

Dato : 23-12-04 14:24

"Morten Fruergaard" <mit fornavn @ mit efternavn . com> wrote in message
> Carl Astrup telepaterede følgende til sin PC:
>
> De maler kun der hvor det er nødvendigt...
Æv, det tænkte jeg nok.

//eCarlos.jul eller noget der ligner

Fra : Carl Astrup

Dato : 23-12-04 14:31

"Carl Astrup" <eCarlos@esomething.com> wrote in message

> "Morten Fruergaard" <mit fornavn @ mit efternavn . com> wrote in message

> Æv, det tænkte jeg nok.
>
> //eCarlos.jul eller noget der ligner

Tak for svaret i øvrigt :)

Fra : Ukendt

Dato : 23-12-04 13:57

"Carl Astrup" <eCarlos@esomething.com> skrev i en meddelelse
> Æv æv æv.. Den nyeligt indkøbte Volvo S40 måtte møde en anden svensker
> i et kryds her i går aftes.. (Sådan en Saab er altså også holdbar).

> Heldigvis uden personskade, men volvoen er blevet rykket lidt rundt.

Sikke dog noget p** du havde jo lige købt den?

Men godt at der ikke skete noget, andet end materielle skader!!

Min lillebror smadrede desværre også sin Volvo igår (gammel bil) - men det
var hans egen skyld.. så kan han lære at holde afstand.

> //eCarlos.UdenBil

Lars B

Fra : Carl Astrup

Dato : 23-12-04 14:25

"Lars B. Jensen" <lars[snabela]zulfo[dot]dk> wrote in message
> [...]
>
> Min lillebror smadrede desværre også sin Volvo igår (gammel bil) - men det
> var hans egen skyld.. så kan han lære at holde afstand.

Ya, altid en fordel der ikke er sket noget med nogle, men kedeligt er det nu
alligevel :)

Den med afstanden måtte jeg desværre også lære på den hårde måde da jeg var
lidt yngre.. Fordelen er at man bliver hulens dygtigt til det bagefter:)
heh, men han slap også uden skader?

//eCarlos

Fra : Ukendt

Dato : 23-12-04 14:36

> "Lars B. Jensen" <lars[snabela]zulfo[dot]dk> wrote in message

> Ya, altid en fordel der ikke er sket noget med nogle, men kedeligt er det
> nu alligevel :)

Og så op til jul :)

> Den med afstanden måtte jeg desværre også lære på den hårde måde da jeg
> var lidt yngre.. Fordelen er at man bliver hulens dygtigt til det
> bagefter:) heh, men han slap også uden skader?

Han, og resten af den lille familie, slap - ja, heldigvis.... Han og konen
har sikkert været julestresset, og så kørte han et sted han ikke er vant til
at færdes..

Men det er ingen undskyldning for ikke at holde afstand, tvært imod - og
forhåbentlig har han nu fået en lærerstreg!

> //eCarlos

Lars B

Fra : Fly Christensen

Dato : 24-12-04 13:22

On Thu, 23 Dec 2004 14:35:34 +0100, "Lars B. Jensen"
> [...]

>Men det er ingen undskyldning for ikke at holde afstand, tvært imod - og
>forhåbentlig har han nu fået en lærerstreg!

Yup. Jeg har også lært at lade konen blive hjemme...

Fly

--
In space nobody will hear your cream

Fra : Ukendt

Dato : 24-12-04 13:31

> Yup. Jeg har også lært at lade konen blive hjemme...

Hehehe... se DEN var sjov!

God jul!

> Fly

Lars B