Volvo S40 - Opfriskning
Fra : Carl Astrup

Dato : 21-12-04 13:14

Ja, ganske typisk, Mere vil have mere. Så allerede
nu her et par uger efter den ret skønne Volvo S40 er kommet i stalden,
må vi hellere få gjort noget ved dens lidt "trætte" udseende.

Men det kniber lidt, jeg har fundet alverdens Body-Kits etc. men noget
så simpelt som et sæt klare forlygter, og evt. nogle nye bag-lygter kniber
det gevaldigt med at finde.. Nogen der ved hvor man finder den slags udstyr
?

//eCarlos.net

Fra : Niels Bengaard

Dato : 21-12-04 13:56

> [...]
> så simpelt som et sæt klare forlygter, og evt. nogle nye bag-lygter kniber
> det gevaldigt med at finde.. Nogen der ved hvor man finder den slags

Eks.
http://www.realcar.se/

Men der er masser af andre steder i Sverige.

Niels

Fra : Carl Astrup

Dato : 22-12-04 11:17

"Niels Bengaard" <bengaardFJERNDETTE@tdcadsl.dk> wrote in message

> Eks.
> http://www.realcar.se/
>
> Men der er masser af andre steder i Sverige.
>
> Niels
Tak det var lige sådan et sted jeg ledte efter. :) Gerne hvis der er flere
der links i den størrelsesorden
ville det være lækkert..

//eCarlos

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 21-12-04 15:27

Carl Astrup wrote:

> [...]
> så simpelt som et sæt klare forlygter, og evt. nogle nye bag-lygter
> kniber det gevaldigt med at finde.. Nogen der ved hvor man finder den
De nyere modeller af S40 er da født med klare forlygter?
Så hvis du har knster, kan en Volvo forhandler nok sælge dig nogle :-/

> //eCarlos.net
Thomas

Fra : Henrik B.

Dato : 21-12-04 16:52

"Carl Astrup" <eCarlos@esomething.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> så simpelt som et sæt klare forlygter, og evt. nogle nye bag-lygter kniber
> det gevaldigt med at finde.. Nogen der ved hvor man finder den slags

Åh Gud, lad nu for gudsskyld være med at sætte Johnny-Brian Lexus-wanna-be
baglygter på, og ødelæg Volvo'ens fine udseende.

Alt under 1 Bar er en sugemotor!

Fra : Carl Astrup

Dato : 22-12-04 11:19

> Åh Gud, lad nu for gudsskyld være med at sætte Johnny-Brian Lexus-wanna-be
> baglygter på, og ødelæg Volvo'ens fine udseende.

> [...]

Hehe, ja det er jo det der er udfordringen, at pifte den lidt op uden den
kommer til at ligne
noget direkte fra Nørrebronx.

Bare lidt svært når de originale store volvofælge er så hunde dyre:)

//eCarlos