Baghjulsleje på Sierra.
Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 20-12-04 20:35

Hej

Jeg skulle ud og køre ca 300-350 km i fredags.
Da jeg var kommet ca 50 km, gav jeg op.
Der lød en forfærdelig skurren, af metal mod metal.
Jeg turde ikke fortsætte, når den lød sådan

Resultatet blev at bilen fik baghjulene op og kørte så på forhjulene hjem
til Esbjerg
(på slæb efter en DAH-bil .

Så blev den skildt ad og resultatet kan ses i d.b.m.

Utroligt at så lidt metal, kan larme så meget

Nå, hvorom alting er lejer er skiftet og Sierra triller lystigt igen

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Ukendt

Dato : 20-12-04 21:02

"Uffe Bærentsen" <leitiNOSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Utroligt at så lidt metal, kan larme så meget
>
> Nå, hvorom alting er lejer er skiftet og Sierra triller lystigt igen

Ser ud som om der har været vand i lejet.

Om 3 mdr. går lejet nok i den anden side

--
Tom

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 21-12-04 00:12

> Ser ud som om der har været vand i lejet.

Pakdåsen var i 2 dele
Så jo, der har garanteret været vand i.

> Om 3 mdr. går lejet nok i den anden side

Hmmmmmm
3 mdr. så kan jeg nå at få fat på en 41 top selv.
Ja, det er sgu så stor børge der skal bruges.

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC