Batteri drevet malersprøjte.
Fra : Matthias H Matthiess~

Dato : 20-12-04 19:32

Jeg mangler en batteri drevet malersprøjte, hvis sådan en overhovedet
findes. Nogen der måske kan hjælpe?
Hilsen Matthias

Fra : Petersen_Michael

Dato : 20-12-04 20:17

In news:41c71a9a$0$149$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
Matthias H Matthiessen <matthiessenSLET@dioder.dk> wrote:
> Jeg mangler en batteri drevet malersprøjte, hvis sådan en overhovedet
> findes. Nogen der måske kan hjælpe?
> Hilsen Matthias

Hvor mange grupper har du tænkt dig at spørge i? :-/
--
Med venlig hilsen Michael Petersen
residerende i Nyborg

Fra : Matthias H Matthiess~

Dato : 20-12-04 20:51

"Petersen_Michael" <petersen_michael@dengyldnemåge.mail.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:41c72523$0$164$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Hvor mange grupper har du tænkt dig at spørge i? :-/
> --
> Med venlig hilsen Michael Petersen
> residerende i Nyborg
> fjern dyret i min @dresse ved privat post
> http://www.petersensweb.dk

Jeg har indtil nu spurgt i 2. Er det et problem? Du opfordrede mig til at
spørge i to mere??
Hilsen Matthias

Fra : Petersen_Michael

Dato : 20-12-04 21:18

In news:41c72d43$0$172$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
Matthias H Matthiessen <matthiessenSLET@dioder.dk> wrote:

> Jeg har indtil nu spurgt i 2. Er det et problem? Du opfordrede mig
> til at spørge i to mere??

Ikke to mere, som i to yderligere, men i de to relevante..

Handel, som i køb og salg hører til i markedshirakiet..

Fra : Matthias H Matthiess~

Dato : 20-12-04 21:27

> Ikke to mere, som i to yderligere, men i de to relevante..
>
> Handel, som i køb og salg hører til i markedshirakiet..
> [...]
Kære Michael.
Jeg spørger pænt om hjælp.
Hvis du ikke kan hjælpe mig, så undlad venligst at blande dig.
Hilsen Matthias

Fra : Petersen_Michael

Dato : 21-12-04 18:12

In news:41c73592$0$152$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
> [...]

> Kære Michael.
> Jeg spørger pænt om hjælp.
> Hvis du ikke kan hjælpe mig, så undlad venligst at blande dig.

Mathias,
Du kan sagtens få hjælp, uden at spørge i tilfældigt udvalgte, og
irrelevante grupper..

Fra : Matthias H Matthiess~

Dato : 21-12-04 18:39

> Mathias,
> Du kan sagtens få hjælp, uden at spørge i tilfældigt udvalgte, og
> [...]

Jeg har spurgt i to grupper, som jeg mener godt kan være relevante. Og hvor
der for fritid bils vedkommende kommer mange på "besøg". Malerpistoler
bruges jo tit til maling af biler, derfor. De to grupper du henviser til i
den anden tråd , havde jeg ikke abonnement på og kendte dem derfor ikke.
Malerpistolen jeg skal bruge er ikke til privat brug, og jeg mener derfor
ikke jeg med fordel kan spørge i marked. privat, da det er prof. værktøj jeg
søger.
Hilsen Matthias

Fra : Petersen_Michael

Dato : 21-12-04 20:25

In news:41c85fc4$0$218$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,

> Jeg har spurgt i to grupper, som jeg mener godt kan være relevante.
> Og hvor der for fritid bils vedkommende kommer mange på "besøg".
> Malerpistoler bruges jo tit til maling af biler, derfor.

Det er så dit argument.. Men stadigvæk.. Du ønsker at erhverve dig en
malerpistol, og jeg forklarer dig så venligt men bestemt at Handel hører
til i markedshirakiet..

At der kommer mange på besøg i dfb, betyder kun at du generer endnu
flere mennesker med dit indlæg

> De to
> grupper du henviser til i den anden tråd , havde jeg ikke abonnement
> på og kendte dem derfor ikke.

Fair nok, hvis du går ind på din news server, er det nok ikke så bøvlet
at trække en liste over samtlige de NGer din server har at byde på..

> Malerpistolen jeg skal bruge er ikke
> til privat brug, og jeg mener derfor ikke jeg med fordel kan spørge i
> marked. privat, da det er prof. værktøj jeg søger.

Det lyder fornuftigt, så må du hellere nøjes med at spørge i
dk.marked.kommerciel..
Da det umiddelbart er det eneste relevante sted at spørge, og et af de
stæder du endnu ikke har spurgt..

Jeg sætter fut til news:dk.admin.netikette hvor denne tråd har mere
relevans, end den har i dfb
fut = follow up to - svar vises der, og ikke her..