S: El Diagram over Peugeot 406
Fra : Hugo

Dato : 20-12-04 19:01

Jeg står desperat og mangle et diagram over ledningerne på en peugeot 406
1,8 SR årgang 2000..

Jeg skal have sat alarm i og skal derfor bruge ledningerne på
centrallåssystemet, tændingssignalet, højre/venstre blinklys osv.

Jeg har kigge på de bøger man kan købe hos for eks. Thansen (Rep.håndbog 406
1,8-2,2HDi 3/99-) og Biltema (Håndbog i bilens elektroniske system), men
aner ikke om der er diagram i nogle af dem!

Håber at der er nogle der kan hjælpe mig..

/Brian Nørrelund

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 20-12-04 20:29

Hugo telepaterede følgende til sin PC:
> [...]
>
> Jeg skal have sat alarm i og skal derfor bruge ledningerne på
> centrallåssystemet, tændingssignalet, højre/venstre blinklys osv.

Jeg kan muligvis hjælpe...
Send mig en mail...

--
Mvh. Morten Fruergaard