Special lavet udstødning i rustfri
Fra : Morten Fruergaard

Dato : 19-12-04 17:04

Hvor får man lavet det til en god pris?

Der er tale om en Mazda MX-5, som skal have fra katten og bagud med
ovalafgang i hver side...

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Ukendt

Dato : 19-12-04 17:12

meddelelse news:41c5a69c$0$74688$14726298@news.sunsite.dk...
> Hvor får man lavet det til en god pris?
>
> Der er tale om en Mazda MX-5, som skal have fra katten og bagud med
> ovalafgang i hver side...

I Polen eller på en teknisk skole

--
Tom

Fra : Kim

Dato : 19-12-04 17:30

> Hvor får man lavet det til en god pris?
>
> Der er tale om en Mazda MX-5, som skal have fra katten og bagud med
> ovalafgang i hver side...

Jeg ved ikke om du kan finde noget her
http://www.sportauspuff-direkt.de/index.html?shop_sport-auspuffanlagen_mazda.htm
Mvh. Kim

Fra : John Sahl

Dato : 19-12-04 18:06

Morten Fruergaard wrote:
> Hvor får man lavet det til en god pris?
>
> Der er tale om en Mazda MX-5, som skal have fra katten og bagud med
> ovalafgang i hver side...

Jeg kender en fyr i Århus-området der måske kan hjælpe dig.
Du ved hvor du kan fange mig..

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : Rene Jensen

Dato : 20-12-04 15:22

Jeg har lige fået det lavet på min mercedes 190 2,6 fra manifold. hos
www.onetwopipe.dk de laver ikke andet.

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 20-12-04 15:32

Rene Jensen telepaterede følgende til sin PC:
> Jeg har lige fået det lavet på min mercedes 190 2,6 fra manifold. hos
> www.onetwopipe.dk de laver ikke andet.

Been there, done that. Den er rustet væk.

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : FJ

Dato : 19-12-04 19:11

meddelelse news:41c5a69c$0$74688$14726298@news.sunsite.dk...
> Hvor får man lavet det til en god pris?
>
> Der er tale om en Mazda MX-5, som skal have fra katten og bagud med
> ovalafgang i hver side...
>
> --
> Mvh. Morten Fruergaard
> www.CF-OFFROAD.DK - Dæk/fælge, rustfrit udstyr m.v. til 4x4 & vans.
> 2-vejs alarmer, alm. alarmer, startspærre, fart pilot og meget andet...
> Nu også dæk til personvogne... www.cf-offroad.dk:4567/index.php/

http://www.ray.se/Artiklar/index.htm

de har da noget !! Kan fås gennem Cd Cardic.

FJ
Mazda 626 GT 2,5i V6

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 19-12-04 19:57

FJ telepaterede følgende til sin PC:
> http://www.ray.se/Artiklar/index.htm
>

> de har da noget !! Kan fås gennem Cd Cardic.

Ja, de har... Men desværre kun til den gamle model...
Takker for linket...

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Hans L. Jørgensen

Dato : 19-12-04 19:47

Morten Fruergaard wrote:
> Hvor får man lavet det til en god pris?
>
> Der er tale om en Mazda MX-5, som skal have fra katten og bagud med
> ovalafgang i hver side...

For en del år siden var der et tysk firma som hed EDELSTAHL som producerede
udstødninger i rustfri syrefast, ved ikke om de eksisterer mere.

--
Hans L. Jørgensen
8660 Skanderborg

Fra : Kim

Dato : 19-12-04 21:41

"Hans L. Jørgensen" <hansjo@XXXget2net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> producerede
> udstødninger i rustfri syrefast, ved ikke om de eksisterer mere.

ER det ikke firmaet Bastuck , jeg har set Bagpotter til salg på EBAY , men
jeg ved ikke om de laver dem til Mazda MX5
Mvh. Kim

Fra : Nissen

Dato : 20-12-04 11:33

http://www.ferrita.com/
--
Nissen

Fra : Mogens

Dato : 20-12-04 19:56

"Nissen" <Nis@sen.se> skrev i en meddelelse

> www.ferrita.com

Jeg tror ikke, de er meget for projektarbejde.
Men prøpv at maile produktionschefen:
micael.ljungstrom (at) FERRITA.COM

Fra : Nissen

Dato : 20-12-04 21:30

"Mogens" <dkfritidbilSL@ETe-mail.dk> wrote in message
> "Nissen" <Nis@sen.se> skrev i en meddelelse

> Jeg tror ikke, de er meget for projektarbejde.
> Men prøpv at maile produktionschefen:
> micael.ljungstrom (at) FERRITA.COM

Jeg fik da tilbudt, at jeg kunne komme til Göteborg min dyt, så ville de
skræddersy et system til mig, anslået pris 6-8.000 SKR. (fra katten)
--
Nissen

Fra : John Sahl

Dato : 27-12-04 16:04

Morten Fruergaard wrote:
> Hvor får man lavet det til en god pris?

Fandt du ud af noget?

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 27-12-04 16:18

John Sahl telepaterede følgende til sin PC:

> Fandt du ud af noget?

Næ...

Ikke endnu...

--