NFS2
Fra : Ukendt

Dato : 19-12-04 14:13

Så har jeg spillet de sidste par dage og kommet over halvvejs i spillet. Jeg
kommer så til at bytte min hurtige trimmede bil med en standard supra.
Waaaah nu har jeg ikke flere penge og kan ikke vinde flere løb med de
langsomme potter jeg har i garagen. Er der nogle snydekoder til NFS2?

--
Tom

Fra : Ukendt

Dato : 19-12-04 14:14

> [...]
> Waaaah nu har jeg ikke flere penge og kan ikke vinde flere løb med de
> langsomme potter jeg har i garagen. Er der nogle snydekoder til NFS2?

rettelse
NFSU2

Fra : Mogens

Dato : 19-12-04 14:24

Tom for fan
www.hardwareonline.dk/traad.asp?tid=234412&fid=15

Fra : Peter

Dato : 19-12-04 15:59

[klip]

> rettelse
> NFSU2

He he - jeg triller rundt en små-tunet Audi Den er nemmere at komme
rundt i.

Du kan finde noget snyde-sjov på nettet så du kan få alt mulig - send mig en
mail.

/Peter

--
http://www.grauslund.com

Fra : Ukendt

Dato : 19-12-04 17:21

> rettelse
> NFSU2

Hej Tom!

Prøv at kigge på snyd.dk

http://snyd.dk/printerfriendly/?id=3629

Der nogle koder til at "unlocke" biler med.

Go' fornøjelse.

--
/Claus

http://vwfanatic.dk

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 19-12-04 18:41

> [...]
> Waaaah nu har jeg ikke flere penge og kan ikke vinde flere løb med de
> langsomme potter jeg har i garagen. Er der nogle snydekoder til NFS2?

Legebørn!

og jeg ville nok gøre det samme, hvis der ikke var et projekt

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Ukendt

Dato : 19-12-04 20:27

"Uffe Bærentsen" <leitiNOSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Legebørn!

Men det er skam meget vigtigt at træne på PC'eren før man gør det samme i
trafikken. Især at man kan komme hurtigere rundt i svingene ved at køre ind
i siden på de andre eller presse dem ind i de modkørende biler

> og jeg ville nok gøre det samme, hvis der ikke var et projekt

Projekt?

--
Tom

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 19-12-04 21:41

> Projekt?

Yep!

Skoleprojekt, skal afleveres d. 5. januar.

Normaln er at det er 4-mands grupper der skriver.
Vi lagde ud med at være 3, blev hurtigt til 2.
Nu er 'vi' kun mig, da samarbejdet ophørte grundet samarbejdsproblemer.

Så jeg må nok tilstå at der bliver/er mega travlt

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Hans L. Jørgensen

Dato : 20-12-04 01:05

Uffe Bærentsen wrote:

> Legebørn!

Det er vi da alle fra vugge til grav, det eneste der ændrer sig er prisen på
legetøjet *LOL*

--
Hans L. Jørgensen
8660 Skanderborg