RE: Christiansborg i morgen kl. 9.00
Fra : Allan C. E. Rasmusse~

Dato : 22-05-01 14:40

>Hvor dælen ser I, at det foregår i morgen?
>Flemming XJ600S (som har støvet rundt på www.ft.dk uden at finde ud
>af, hvornår B42 kommer til behandling)

Hmn! Du må se at få tjekket de øjne!

Gå ind på http://www.ft.dk

Tryk på knappen NYT

Øverste punkt hedder: Dagsordener, ugeplaner
og årsplan (tryk her)

Nu kan der vælges: Ugeplaner

Vælg så UGE 21 2001

Kig på ONSDAG...

;-D

MVH
Allan Rasmussen
Jawa 350/640 HayaBusaStyle

JawaManiac - and likes offroad... Those two things DO combine

Fra : Flemming

Dato : 23-05-01 07:53

On Tue, 22 May 2001 09:40:18 -0400, "Allan C. E. Rasmussen"
<Jawa350@MailAndNews.com> wrote:

>Hmn! Du må se at få tjekket de øjne!
>
>Gå ind på http://www.ft.dk
>
>Tryk på knappen NYT
>
>Øverste punkt hedder: Dagsordener, ugeplaner
>og årsplan (tryk her)
>
>Nu kan der vælges: Ugeplaner
>
>Vælg så UGE 21 2001
>
>Kig på ONSDAG...
>
>;-D

Ja minsandten... Guuuud! Et MIRAKEL! Jeg kan SE IGEN!!!!!!

(hø hø - kunne jeg bare ikke igår)
--
Flemming - XJ600S (der nu skal have investeret i solbriller - med alt
det lys!)