Christiansborg i morgen kl. 9.00
Fra : Allan C. E. Rasmusse~

Dato : 22-05-01 09:04

Lad os da mødes derinde onsdag morgen kl. 9.

Jeg kan desværre ikke foreslå et desideret
mødested da jeg ikke er forfærdelig kendt
i den indre by. Jeg får såmænd nok endda
problemer med at finde 'borgen' - så jeg
kører tidligt hjemmefra.

Husk at TV-kanalen DK4 sender direkte fra
folketinget. Det kunne være sjovt hvis der
var en der gad at optage det og lægge det
på nettet... Jeg har desværre ikke selv
den slags tekniske udstyr (mangler grabber-
kort).

Der bliver noget at snakke om på MC-Festivalen.

MVH
Allan Rasmussen
Jawa 350/640 HayaBusaStyle...

P.S.
Vi ses i Gladsaxe i aften kl. 19.

JawaManiac - and likes offroad... Those two things DO combine

Fra : Flemming

Dato : 22-05-01 09:32

On Tue, 22 May 2001 04:03:53 -0400, "Allan C. E. Rasmussen"
<Jawa350@MailAndNews.com> wrote:

>Lad os da mødes derinde onsdag morgen kl. 9.

Hvor dælen ser I, at det foregår i morgen?
--
Flemming XJ600S (som har støvet rundt på www.ft.dk uden at finde ud
af, hvornår B42 kommer til behandling)

Fra : Brian Lænø

Dato : 22-05-01 17:52

"Flemming" skrev

> Hvor dælen ser I, at det foregår i morgen?

Tekst-tv på DK4 side 403

--
Brian
Cagiva Elefant 750

Fra : Steffler

Dato : 22-05-01 10:19

"Allan C. E. Rasmussen" <Jawa350@MailAndNews.com> wrote in message
> [...]

> var en der gad at optage det og lægge det
> på nettet... Jeg har desværre ikke selv
> den slags tekniske udstyr (mangler grabber-

Jeg har ikke DK4, men hvis du optager det
skal jeg nok lave en DivX eller mpeg og
smide det på nettet et sted..

/S

Fra : Morten Christensen

Dato : 22-05-01 10:21

"Allan C. E. Rasmussen" <Jawa350@MailAndNews.com> wrote in message
Lad os da mødes derinde onsdag morgen kl. 9.

>Jeg kan desværre ikke foreslå et desideret
>mødested

*snip*

Så er det godt at jeg kan

Kommer man fra Tivoli-siden af Stormgade, har man på venstre hånd
Frederiksholms Kanal - og ovre på den anden side af den, er der en del
mulighed for at parkere.

Ligeledes har jeg obeserveret, at utrolig mange knallerter, cykler og især
også mc'ere parkerer sig midt inde på det lille torv, som er i forbindelse
med Strøget/Amagertorv.

Måske er der nogle boder, men det er nu sjældent, at de fylder det hele på
dette torveområde.

Sidst men ikke mindst er der plads lige før hjørnet af Borgen - dvs. på
langsiden af selve kirken - den er dog noget begrænset - men den er der

Jeg vil se efter, om jeg selv kan komme med derind - men tør ikke love det -
og slet ikke om det bliver på 2 hjul eller 2 ben :-/

--
Have a good ride
Morten, Københavnstrup

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 22-05-01 15:07

>Lad os da mødes derinde onsdag morgen kl. 9.

Jeg håber stadig at komme derind på 2 hjul, men det kræver at værkstedet hat
fået tid til at kigge på den idag. De har fået stumperne hjem (utæt
termostat og olietryksmåler) og jeg var egenligt blevet lovet den klar til
igår - men ting tar tid ....

Har de den ikke klar tager jeg den nok med alligevel og forsøger selv at
skifte stumperne. Hvor svært kan det være at udlufte et kølesystem ? Og hvad
hælder man på ? Alm destilleret vand burde vel være ok, men de har vel
"et-eller-andet" på tankstationen der kan bruges der også beskytter mod rust
of frost ... (Den gamle termostat var gennemtæret indefra ... og den er fra
98 ...)

Og det er vel også begrænset hvor meget olie der pipler ud når man skruger
olietrykskontaken ud ... (Gør det nogen skade at der kommer lidt luft ind
der ? En lille luftlomme bliver vel hurtigt presset med rundt

Men ellers må jeg bare tage hjelmen med under armen eller er der en der
kommer gennem Valby der har et ledigt bagsæde ?

/A - Bilist siden 14/5 pga. en bagatel ;-( og vejret er ellers så godt.

Fra : Anders Majland

Dato : 22-05-01 21:10

> Har de den ikke klar tager jeg den nok med alligevel og forsøger selv at
> skifte stumperne.

Da jeg kom derned havde de pakket maskinerne sammen på værkstedet og min
stod bestemt ikke yderst - og nej de havde heller ikke haft tid idag....Men
imorgen skulle det blive ....

Jeg under dem gerne at have nok at lave. Det er bare træls at skulle vente
så længe på en bagatel som jeg måske endda kunne klare selv (Og nok havde
forsøgt at ordne selv hvis jeg havde været klar over hvor travlt de har)

www.rejseplanen.dk siger at det skal tage 45 minutter at kommer derind (tror
at der er 7km) og det tror jeg ikke at jeg har tålmodighed til. (Ikke så
meget tiden - men tiden stående i busser i myldertiden) Igen en reminder til
hvorfor 2hjul er så attraktivt i kbh.

Måske jeg skulle se om trædecyklen har luft i slangerne ...

/A