Bryllup på Træfpladsen
Fra : Jens Jensen

Dato : 21-05-01 22:51

Så piger og drenge, nu kan i godt pakke teltet og gøre klar til en
fortrinsvis sjælden begivenhed på en træfplads. Vi, Aars Touring Club
afholder nemlig vores 23. internationale Himmerlandstræf i den kommende
weekend. Som der står i overskriften, har vi bryllup på træfpladsen i år. Og
i er hermed inviteret hele banden, vi er klar.

Ud over bryllup har vi som sædvalig mange andre spænde ting af byde på. For
lige at nævne nogle af dem:
- fællestur i det natur skønne himmerland
- konkurrencer
- strip (bruden)
og ikke mindre en 4 bands står for den musikaleske underholdning i løbet af
weekenden. Østre Gasværk, (bl.a. kendt fra Træf på Toppen) starter den store
fest lørdag aften.

Træffet åbner officelt fredag kl. 15.00 - men der vil være mulihed for at
benytte teltplads og toiletter allerede fra onsdag aften.

Men slå et smut forbi vores hjemmeside, www.aatc.dk og se det fulde program.

Vi ses forhåbentlig

Aars Touring Club

Fra : Morten Christensen

Dato : 24-05-01 00:34

"Jens Jensen" <jens-j@post3.tele.dk> wrote in message
*snip*
> Ud over bryllup har vi som sædvalig mange andre spænde ting af byde på.
For
*snip*

Hvordan gik det? Har i fået fat i Jens Anders fra Nibe til at forestå
vielsen, som jeg foreslog?

--
Have a good ride
Morten, Københavnstrup

Fra : Jens Jensen

Dato : 24-05-01 09:12

Nej, Det viste sig at vi havde et medlem med store overtalelsesevner, som
fik overtalt den lokale borgermester. - så alt skulle være klar nu.

Jens

Fra : Morten Christensen

Dato : 24-05-01 13:17

> Nej, Det viste sig at vi havde et medlem med store overtalelsesevner, som
> fik overtalt den lokale borgermester. - så alt skulle være klar nu.

*Lækkert*

Go' træf til jer alle - jeg må nok hel're blive hjemme og passe måsen :-/

--
Have a good ride
Morten, Københavnstrup