MC uheld ved Silkeborg søndag, hvad sekte ~
Fra : Søren L Hansen

Dato : 21-05-01 13:47

Hej, jeg kom kørende i madkassen i Silkeborg søndag eftermiddag, og der var
sket et uheld mellem S. og Funder bakke. Det var en tysk bil og en MCist på
en gl. Triumph der var kollideret. MCisten lå stille og blev tilset, og
ambulancen ankom netop da vi kørte forbi.
Ved nogen om staklen kom alvorligt til skade, og hvad der var sket   ? Cyklen
så halvbøjet ud.
Kan nogen kigge i lokalavisen el.l.
--
Søren
lindholt@person.dk

Fra : Michael Svarre Hanse~

Dato : 21-05-01 21:19

"Søren L Hansen" <lindholt@person.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> ambulancen ankom netop da vi kørte forbi.
> Ved nogen om staklen kom alvorligt til skade, og hvad der var sket ?

I Midtjyllands Avis stode der:
"En motorcyklist blev søndag eftermiddag nedlagt på Herningvej af en tysk
bilist, der var ved at foretage en U-vending. Bilen kørte på Herningvej i
vestlig retning og dens 66-årige fører ville vende ved Søndre Ringvej.
En ambulance hentede motorcyklisten - en 44-årig mand fra Silkeborg, som
blev indlagt på sygehuset. Han slog den ene skulder og der er desuden
mistanke om bækkenbrud."

Godt der trods alt ikke skete mere!!!

Hilsen Michael

Fra : Pein

Dato : 21-05-01 22:05

Michael Svarre Hansen skrev ...

>En ambulance hentede motorcyklisten - en 44-årig mand fra Silkeborg,
>som blev indlagt på sygehuset. Han slog den ene skulder og der er
>desuden mistanke om bækkenbrud."
>
>Godt der trods alt ikke skete mere!!!

Ja bækkenbrud kan jo være noget rigtigt lort. Jeg kan komme i tanker om
mange skader jeg hellere ville have.

Tak for info i øvrigt. Formuleringen lyder som om journalisten på
Midtjyllands avis er "MC-venligsindet".

Mvh. Pein
Honda TransAlp
Yamaha DT125R

Fra : Rolf Skovløkke

Dato : 22-05-01 00:24

Det kunne måske skyldes at den tidligere økonomichef for avisen kørte
motorcykel og bl.a. deltog i DMC-bronzekursus i Thisted for nogen år siden.
Han tog desuden på sommerferie på MC med datteren (på hver deres MC) og lod
konen passe huset imens.
Flink fyr iøvrigt - og vistnok bosiddende ved Thisted.

mvh
Rolf

Fra : Søren L Hansen

Dato : 22-05-01 08:03

Michael Svarre Hansen <mick@silkeborg.bib.dk> wrote in article
<9ebtm8$qd2$1@news.inet.tele.dk>...

> [...]
> En ambulance hentede motorcyklisten - en 44-årig mand fra Silkeborg, som
> blev indlagt på sygehuset. Han slog den ene skulder og der er desuden

Takker. U vending?? Jeg tænkte det sku nok. Så vidt jeg husker er der
dobbelt fuldt optrukne linier på stedet!
Men det trøster en smule at bilen så mere skadet ud end den fine gamle
Triumph... jeg håber såvel mand som maskine kommer sig 100%.