AORMCK trial i søndags
Fra : Claus Rittig

Dato : 20-05-01 18:13

Hejsa.

Det her er egentlig bare en test, er der nogen der kan se mit billede under
samme titel i dk.binaer.motor?
Det er fra vores trial (for off-roadere) i søndags, staklen på billedet er
Claus Lindholt, en af alle Sørens motorcykel-gale brødre, og nej, det gik
ikke godt.

Rittig

Fra : Michael K.S.

Dato : 20-05-01 18:17

On Sun, 20 May 2001 19:12:54 +0200, "Claus Rittig"
<ClausRittig@Hotmail.Com> wrote:

>Det her er egentlig bare en test, er der nogen der kan se mit billede under
>samme titel i dk.binaer.motor?

Ja,det kan jeg godt (server : news.worldonline.dk)

-M

Fra : Pein

Dato : 20-05-01 19:06

Claus Rittig skrev ...
>er der nogen der kan se mit billede under samme titel i dk.binaer.motor?

Ja ja.

>, og nej, det gik ikke godt.

Hvad lavede han da? For lidt fart?

/Pein

Fra : Claus Rittig

Dato : 20-05-01 19:26

"Pein" <niels@pein.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad lavede han da? For lidt fart?

Nja, der var ikke mulighed for tilløb, da nedkørslen var næsten ligesom
opkørslen, og der var kun lige en cykel-længde flad bund. For lidt af et
eller andet, om det lige var fart...
Når man skal op ad sådan en sjover, skal man flytte kroppen en del, for man
skal have fandens godt bid nede i bunden. Når først man er på vej op ad så
ujævn en opkørsel, kan man ikke regne med ret meget bid. Samtidig skal
forhjulet helst ikke løftes for meget, men heller ikke dunke i alle
ujævnhederne på vej op. Eller man kan gøre som Ib gjorde: Fuld gas, flot
afsæt og så slipper man cyklen. Når forakslen er igennem porten får man ikke
flere strafpoint - der er ingen regel om at manden stadig skal være på
cyklen.

Rittig

Fra : Morten Juel

Dato : 20-05-01 19:43

Når forakslen er igennem porten får man ikke
> flere strafpoint - der er ingen regel om at manden stadig skal være på
> cyklen.

ROFL

Mvh
Morten

Fra : allan

Dato : 20-05-01 22:09

> [...]
> cyklen.
>
> Rittig
> Jeg kom da op! og det er der intet billede af
allan dt125r

Fra : Søren L Hansen

Dato : 21-05-01 10:05

allan <allan-jensen@mail1.stofanet.dk> wrote in article
<SgWN6.1043$W4.133965@news101.telia.com>...

ork jo, det har lige postet i samme tråd!!
Incl lidt andet sjov fra grusgraven

--
Søren

Fra : Pein

Dato : 20-05-01 23:21

Claus Rittig skrev ...
> [...]
>slipper man cyklen. Når forakslen er igennem porten får man
>ikke flere strafpoint - der er ingen regel om at manden stadig

HAAHH, HA, ha ha ha, hulk hulk.

Det må du sgu ikke Claus. Min gamle kontorstol kan ikke klare at jeg sådan
tilter rundt.
Ib skal vel også med i Holstebro? Og Højben
(http://home.worldonline.dk/~isl27381/)?

Det er det jeg siger: Medbring kamera. Der skal nok ske et eller andet
gak-gak.

/Pein

Fra : Claus Rittig

Dato : 21-05-01 19:16

> Ib skal vel også med i Holstebro? Og Højben
> (http://home.worldonline.dk/~isl27381/)?

Jeps, Ib er ved at tilkøre motor nu, jeg kan sgisme ikke huske hans
startnummer, men han kører sikkert på feltets ældste cykel (fra 1982).
Højben kører Yamaha WR200, kan heller ikke huske hans nummer, men hvis han
ikke går død tror jeg han vinder Bredde klassen.

Rittig

Fra : Pein

Dato : 21-05-01 22:14

Claus Rittig skrev ...

>Jeps, Ib er ved at tilkøre motor nu, jeg kan sgisme ikke huske
>hans startnummer,

133

>men han kører sikkert på feltets ældste cykel (fra 1982).
>Højben kører Yamaha WR200, kan heller ikke huske hans nummer,

109
>men hvis han ikke går død tror jeg han vinder Bredde klassen.

http://www.enduro.dk/07_resultater/startnumre_2001.htm

Hvis det er et spor der passer Højben, så er det åbenbart ikke hurtig
crossbaneagtigt. Så begynder jeg at tro på jeg har en chance for et enkelt
point.

/Pein
Der slet ikke kan vente til lørdag.