OT - måske - tsunamier/flodbølger
Fra : Torben Bach

Dato : 29-12-04 21:30

Kom så til fedtlæderet venner - helt frivilligt, hvad man vil støtte, men
måske er det her et godt bud.

Ad denne vej kan vi alle hjælpe lidt til, og så får TDC ikke en andel på
over 30%, hvis man skulle fristes til at bruge den telefoniske form for
donation.

http://troonline.dk/component/option,com_frontpage/Itemid,1/

LIDT MEN VELMENT er sikkert noget, der kan bruges = mange bække små - se
lige nogle af billederne, er er vist.

Med fare for at blive hakket og futtet, for jeg har i skyndingen ikke læst
samtlige fundatser i.f. dk.nyhedsgrupperne for evt. at finde en gruppe, er
er beregnet dertil - ikke fordi jeg ikke gad, men fordi det *haster* med
lidt assistance her fra det forgyldte Danmark. Opfølgning sat til
dk.admin.netikette
(Det er noget, jeg ved noget om, da jeg i to omgange har gjort FN-tjeneste i
Bosnien efter borgerkrigen på Balkan - incl. været med til at udfinde
massegrave!! De fleste af os, ved ikke, HVOR godt vi har det!!)

På den anden side, så har de fleste vel råd til at give en "hund", når man
tager i betragtning, hvad hver især ellers bruger på den ene eller anden
form for hobby, eller hvad det nu end er, vi bruger tid og penge til!

--
Husk - at hver morgen er den
første dag i resten af dit liv!