MC Tøj
Fra : K.L. Sørensen

Dato : 20-12-04 23:05

Hejsa

Jeg står og skal købe tøj til den kommende sæson, jeg vil selvfølgelig gerne
have noget kvalitetstøj som er behagelig og have på, men jeg er selvfølgelig
ikke interesseret i at betale mere end højst nødvendigt.

Jeg har set hos THansen og har haft lejlighed til at prøve en halvlang
jakke, kvaliteten ser ikke ud til at fejle noget og det sidder ganske godt
på mit luxus legme, er der nogen der har erfaring med tøj fra THansen og
evt. andre mærker som er til at betale sig fra.

Kim

Fra : Karl-Ove Pedersen

Dato : 20-12-04 23:27

"K.L. Sørensen" <kls@wanadoo.dk> wrote in message
> [...]
selvfølgelig
> ikke interesseret i at betale mere end højst nødvendigt.

jeg har købt et komplet sæt i Held, det er jeg meget tilfreds med; men
hvordan det ligger prismæssigt i forhold til T.Hansen ved jeg ikke.

KOP
http://www.dfmc.dk/?id=706

Fra : Ronni Jensen

Dato : 21-12-04 11:16

Jeg har også Held - det er super nice, og da jeg parkerede MC for vinteren
19. nov. hvor det frøs, var det stadig ikke koldt (kørte uden for i, men
alm tøj indenunder).

/Ronni

Fra : Martin Leong

Dato : 22-12-04 14:45

> [...]
> på mit luxus legme, er der nogen der har erfaring med tøj fra THansen og
> evt. andre mærker som er til at betale sig fra.

Generelt er det jo sådan, at du får hvad du betaler for, så du må jo lige
gøre op med dig selv, om du vil spare på det, der ligger mellem dig og
astfalten

Mvh
Martin

Fra : Brian

Dato : 22-12-04 15:25

http://www.mconline.dk/

--
Brian"Nitrox"Larsen
The Deeper I Go The Happier I Get

Fra : anders majland

Dato : 22-12-04 15:46

> Generelt er det jo sådan, at du får hvad du betaler for, så du må jo lige
> gøre op med dig selv, om du vil spare på det, der ligger mellem dig og
> astfalten

Men man betaler nu stadig ekstra for mærkevarer - det gælder både navnet på
tøjet og på de materialer der indgår. Men f.eks har hein-gericke en serie
tøj i eget navn med goretex membraner og 5 årsgaranti

Jeg har valgt at købe mærkevarer på tilbud - så tror jeg at jeg får et
fornuftigt forhold mellem pris og kvalitet

Min første Rukka jakke måtte udskiftes efter et par år da jeg testede dens
beskyttende egenskaber på asfalt. Jeg valgte rukka igen, og det har jeg ikke
fortrudt. Godtnok havde jeg lidt problemer med nogle tryklåse der skar sig
ind i stoffet, men de blev udskiftet på garantien. Jakken er nu 3år og har
været gennem alt slags vejr over 60000km. Mine Rukka bukser var i sommers
efter 4år ikke længere vandtætte - dem fik jeg bare ombyttet på garantien.

--
Anders DOT Majland AT jyde DOT dk

Fra : Rune \(Bandit600RR\)

Dato : 22-12-04 15:35

K.L. Sørensen wrote:
> [...]
> godt på mit luxus legme, er der nogen der har erfaring med tøj fra
> THansen og evt. andre mærker som er til at betale sig fra.

www.MConline.dk har udsalg og det kvalitet, har selv crashtestet det!
(Læderdragten)
--
Best regards Rune