Louis.de - igen et eksempler på god servic~
Fra : anders majland

Dato : 20-12-04 15:53

Jeg havde i januar købt varmehåndtag på tilbud. De er så allerede gået
istykker. Dvs det er kontakten/styringen det var galt med.* Jeg skrev så i
sidste uge til dem for at høre om jeg kunne nøjes med at returnere den
defekte kontakt/styring eller jeg var nødt til at afmontere håntagene og
sende dem med.

Idag var der så et en ny kontakt med posten fra tyskland. Det er sådanne
"oplevelser" der gør at jeg gerne handler postordre og også ofte fra
udlandet ...

* Der var kun varme på i "start" indstillingen hvor de 2 håndtag er koblet
parallet, men "high" og "low" var døde. Så den sidste uge har jeg manuelt
slået dem til/fra på high for ikke at fryse fingrene. Fordi jeg ikke kan
undvære dem har jeg så også bestilt et ekstra sæt varmehåndtag (magen til)
postordre herhjemme(for at være sikker på at de nåede frem til jul), da jeg
regnede med at skulle sende kontakten til tyskland for at få den byttet. Det
sæt varmehåndtag ryger så retur (måske på grænsen af misbrug af returretten)

--
Anders DOT Majland AT jyde DOT dk

Fra : hms

Dato : 20-12-04 22:18

Hej.

Du har helt ret.Jeg har også kun haft gode erfaringer med Louis når det
gælder reklamation.
Penge tilbage for returneringsudgifter af defekte varer o.s.v. God
service !

m.v.h.
hms

http://www.kandu.dk/

Fra : Anders Christensen

Dato : 21-12-04 08:26

hms wrote:
> [...]
> gælder reklamation.
> Penge tilbage for returneringsudgifter af defekte varer o.s.v. God

Det er jo også sådan en service der gør at kunderne kommer igen en anden
gang

Fra : Torben Scheel

Dato : 21-12-04 08:49

anders majland wrote:

*snip* Lovord om louis..

Louis får også min "E-handelspris 2004" for at kombinere gammeldaws service
og kundepleje med handel over internettet. At de så også har et ret bredt
udvalg af varer gør ikke sagen værre.

vh
Torben