dba
Fra : GRISEN

Dato : 20-12-04 13:11

Nogen der mangler et nummer eller en adresse?
Jeg har adgang 24 timer.

*
Jan

Fra : p.mariegaard

Dato : 20-12-04 23:45

"GRISEN" <fjern_grisen@grisen.org> skrev i en meddelelse
> Nogen der mangler et nummer eller en adresse?
> Jeg har adgang 24 timer.
>
> *
> Jan
Hej Jan
Du kunne måske hjælpe med denneher, da jeg er interesseret i modellen, og
skal holde jul i det nordjyske

Yamaha R6, 600 ccm, '99, km 23.000, RØD/SORT, m.afgift, EKSTREM HYSTERISK
velh. MC, NYT DÆK ORG YAMAHA ALARM m.FJERNB. STÅR HELT orig., 100% OK,
HURTIG, SÆLGES PGA HUSKØB.FAST PRIS

Beklager at jeg ikke kan hitte ud af en entydig link

hilsen
Poul
med en FZR 600 som af ovennævnte grund nok skal sælges

Fra : GRISEN

Dato : 21-12-04 08:28

p.mariegaard wrote:

> Du kunne måske hjælpe med denneher, da jeg er interesseret i modellen, og
> skal holde jul i det nordjyske

No prob:
R6@tele2adsl.dk
29 68 89 08
sjællandsgade 97
Aalborg

*
Jan

Fra : Hekto

Dato : 21-12-04 09:55

"p.mariegaard" <p.mariegaard@post.tele.dk> wrote in message

> hilsen
> Poul
> med en FZR 600 som af ovennævnte grund nok skal sælges

Alle forsøg på salg, henvises med stor velvilje til
dk.marked.privat.motorcykel eller nærmeste kræmmermarked!

--

/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Suzuki LS650

Fra : Kasper Simonsen

Dato : 21-12-04 23:00

"GRISEN" <fjern_grisen@grisen.org> wrote in message
> Nogen der mangler et nummer eller en adresse?
> Jeg har adgang 24 timer.

En ting er at du bryder de betingelser du accepterer ved køb af et
abonnement på dba.dk. Men når du så videre giver oplysninger så er det ikke
så flinkt bare at smide dem offentligt på nettet. Du kan være ret sikker på
han nu i al fremtid vil få en del spam :(

/Kasper

Fra : GRISEN

Dato : 22-12-04 13:39

Kasper Simonsen wrote:

> ikke så flinkt bare at smide dem offentligt på nettet.
> Du kan være ret sikker på han nu i al fremtid vil få en del spam :(

Det har du helt ret i.
Superskod fejl.

*
Jan