3 hurtige 2/3, Topbox GL650.
Fra : Peter Vistesen

Dato : 20-12-04 10:56

Hej der
Jeg er den lykkelige ejer af en GL650 og vil gerne have en topbox dertil,
men har nu ledt med "lys og lyget" (noget underligt noget at skrive -
egentlig) og har ikke fundet en.
Har set billeder af en der ser rimelig original ud, når man sammenligner den
med sidetaskerne, og det er sådan en jeg leder efter, kender i, har set,
eller har på anden måde interresant info vil jeg meget gerne vide det.

VH
PSV
CBR når det skal være sjovt
GL650 når man skal være to

Fra : Edvard Korsbæk

Dato : 20-12-04 14:53

On Mon, 20 Dec 2004 10:55:43 +0100, Peter Vistesen wrote:

> [...]
> med sidetaskerne, og det er sådan en jeg leder efter, kender i, har set,
> eller har på anden måde interresant info vil jeg meget gerne vide det.

Den originale topbox er en sjælden sag, som du kommer til at lede længe
efter.
Komplette sæt (Sidetasker + topboks) bliver efter sigende solgt til priser,
der ligner prisen på en hel CX'er.
Herhjemme kører der under 10 GL 650, og da min ikke har originale
tasker/topboks er der mindre end 9 sæt at søge iblandt....

Prøv at led på e-bay - De dukker op med lange mellemrum.

Edvard Korsbæk

Fra : Jesper

Dato : 20-12-04 21:57

Peter Vistesen wrote:

> [...]
> med sidetaskerne, og det er sådan en jeg leder efter, kender i, har set,
> eller har på anden måde interresant info vil jeg meget gerne vide det.

Til den originale Interstate model kunne man vælg mellem topboks eller
bagsæde. Der er normalt ikke mulighed for at få begge dele monteret. Dog
var der et firma som lavede beslag til den så den kunne bruges sammen med
bagsædet.
Men Den origibale topbok er meget svær at finde. Jeg blev i sin tid budt
10000 for mit originale taskesæt...

En anden løsning er at finde en Wetter topboks eller en fra en GL1100 og
så få den monteret. Det ser også godt ud, og holder bestemt stilen

Jesper
Tidligere GL500i ejer