Citroen Xm td fartpiliot ?
Fra : Renè Kristensen

Dato : 17-12-04 17:54

Hej dk.Fritid.dk

Er der en i denne gruppe der ved noget om en fabrikmonteret fartpilot til
en Citroen XM 93 td aut st.car, eller hvor jeg kan finde noget om sådanne
en. problemet er at den ikke virker, det kunne bare være en ledning der ikke
sidder hvor den skal, men der er meget svært, når man ikke har et diagram,
eller ved hvor man begynde at lede.

Renè

Fra : Eg Egemarke

Dato : 17-12-04 22:22

Prøv at køre afsted på motorvejen og så sæt foden UNDER bremse og
efterfølgende koblings pedalen og hiv op.
Det er et kendt problem på Saab 9000 og 900 at den mikroswitch der sidder og
mærker efter er forkert indstillet
aner ikke om det er samme system på en citroen men et forsøg værd da det er
nemt at kontrollere og sidenhen fikse blot ved at flytte kontakten en smule
!?!

MvH Eg Egemarke

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=265