Castrol olie hvor?
Fra : John Sahl

Dato : 17-12-04 02:05

Hejsa,

Er der nogen der kan fortælle mig hvor i nærheden af
postnummer 2840 jeg kan købe et par liter Castrol
Transmax Z gearolie?

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : John Sahl

Dato : 17-12-04 02:22

John Sahl wrote:
> Er der nogen der kan fortælle mig hvor i nærheden af
> postnummer 2840 jeg kan købe et par liter Castrol
> Transmax Z gearolie?

Måske er det på sin plads at fortælle at jeg har haft ringet
til 8 af de forhandlere der er nævnt her på siden:
http://dk.servicebooking.net/castrol/workshopdealer.asp

Fra : Cosworth POWER

Dato : 17-12-04 06:50

> Måske er det på sin plads at fortælle at jeg har haft ringet
> til 8 af de forhandlere der er nævnt her på siden:
> http://dk.servicebooking.net/castrol/workshopdealer.asp

Det Castrol olie jeg bruger til gearkasse og differentialer kan købes hos
Ford - ved ikke om det er præcis samme model.

--
Thomas Krath
Turbo lag is created to give V8's a chance!!

http://bilimport.tkrath.dk - importguide

Fra : John Sahl

Dato : 17-12-04 12:13

Cosworth POWER wrote:
> Det Castrol olie jeg bruger til gearkasse og differentialer kan købes
> hos Ford - ved ikke om det er præcis samme model.

Nopes, de er skiftet væk fra Castrol siger de.

Fra : Henrik

Dato : 17-12-04 09:17

Prøv at forsprøge på en DK-tankstation. Jeg mener ud at ville hænges op på
det, at de sælger Castrol motorolier, men om de har gearolier ved jeg ikke.

/Henrik

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 17-12-04 09:50

John Sahl telepaterede følgende til sin PC:

Mekonomen har Castrol...
Har I ikke en i ved dig...

Eller har du prøvet?

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : John Sahl

Dato : 17-12-04 12:14

Morten Fruergaard wrote:
> Mekonomen har Castrol...
> Har I ikke en i ved dig...
>
> Eller har du prøvet?

Nu er det prøvet og de har det på hylden