Nissan Sunny 1,4 1994 Hjælp med salg.
Fra : Ukendt

Dato : 16-12-04 20:20

Hejsa, nu har jeg i et par måneder forsøgt at sælge min bil.

Har haft den i både Den Blå Avis og på Bilbasen.dk, selvfølgelig med
billeder.

Startede på 39.800,- og i sidste uge prøvede jeg til 24.800,-.

Har jeg sat prisen alt for højt eller prøver jeg de forkerte steder?

Håber nogen af jer har nogle gode råd, også gerne til prisen.

MVH Kenneth Rasmussen

Fra : Martin

Dato : 16-12-04 21:02

"Kenneth Rasmussen" <ksr(at)monstersurf.dk> skrev i en meddelelse
> Har haft den i både Den Blå Avis og på Bilbasen.dk, selvfølgelig med
> billeder.
>
> Startede på 39.800,- og i sidste uge prøvede jeg til 24.800,-.

Det var sgu da noget af en prisforskel - hvorfor ikke gå trinvis ned?

Prøv på nissanklubben.dk.

Af ren nysgerrighed ... hvad har den gået?

- Martin

Fra : Ukendt

Dato : 17-12-04 00:15

Hejsa, tak for svaret.

Startede på 39.800 og er gået 5.000 ned hver gang...

Prøver da lige den side, takker.

Den har gået 280.000 og blev synes i maj(Går ud fra det ville være næste
spørgsmål

MVH Kenneth Rasmussen

Fra : STIG RASMUSSEN

Dato : 17-12-04 06:45