Køb af bovprope il sverie
Fra : Per Christiansen

Dato : 16-12-04 19:17

Hej
Er der nogen problemmer med at købe en bovpropel
i Sverie .
Er der nogen der har kendskab til det.

Min båd er en bayliner 2655 fra 1994 vægt ca. 2800kg
med det hele.

Den skal sendes til danmark

Det er en side- power sp30s
Ser prisen ikke fornuftig ud for en sp30s pris 6390 sekr
+ tilbehør, rør 471- joystik 1090-kabel til joystik 336
sekr.
Er der nogen stumper jeg kommer til at mangle som jeg har overset jeg har
selv de tygge kabler til strømmen.

Er den stor nok til min båd.

Er der noget med moms eller afgift jeg kan løbe ind i.

Det er her jeg nok vil købe den
http://www.hjertmans.se/

Fra : Ukendt

Dato : 17-12-04 08:35

"Per Christiansen" <p@lite.dk> skrev i en meddelelse

> Er der noget med moms eller afgift jeg kan løbe ind i.
>
> Det er her jeg nok vil købe den
> http://www.hjertmans.se/
Hej Per

Jeg har ikke en DYT forstand på bovpropeller, men jeg har flere gange
handlet hos Hjertmans, og der har ikke været problemer.

Hurtig ekspedition og fornuftige priser.

Da det ligger indenfor EU skulle der heller ikke kunne opstå problemer (med
moms, told og den slags uhyrligheder!).

Hilsen John

Fra : bmh2506

Dato : 17-12-04 22:06

"Per Christiansen" skrev d. 16-12-04 19:17 dette indlæg :
> [...]
> selv de tygge kabler til strømmen.
>
> Er den stor nok til min båd.
>
> Er der noget med moms eller afgift jeg kan løbe ind i.

Der er ingen problemer med at købe den hos: Hjertmans, jeg har selv købt
en side power hos dem for et par år siden , jeg skrev til dem og bad dem
give et tilbud .
og den pris du har fundet den til er da meget fin
Venlig hilsen
Benny

http://www.kandu.dk/