Billige Suzuki SV1000
Fra : Ole Hansen

Dato : 16-12-04 14:39

Hej,

Check lige http://www.suzuki-mc.dk - de har nogle "overvintrede"
SV1000'ere til små penge.. Hvad med en nøgen sølvgrå til under 100.000,-
det kan ikke påstås at være dyrt.. :) Med halvkåbe koster den 120.000,-

--
Ole Hansen

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 16-12-04 18:32

Ole Hansen wrote:
> [...]
> SV1000'ere til små penge.. Hvad med en nøgen sølvgrå til under 100.000,-
> det kan ikke påstås at være dyrt.. :) Med halvkåbe koster den 120.000,-

Hvis det virkelig er sandt er det noget af et tilbud...
De skriver godt nok "Med forbehold for ændringer i priser,
specifikationer og farver uden varsel. Priserne er eksklusiv
leveringsomkostninger."...

Men det kunne da være...

Thore

Fra : Ukendt

Dato : 16-12-04 21:16

SmaRTrxxv skrev i meddelelsen ...

> Hvis det virkelig er sandt er det noget af et tilbud...
>
>Men det kunne da være...

Det er i grunden tidligt panikken starter :-| jeg var slet ikke klar over
at SV 1000 heller ikke klarer de nye emisionskrav :-/ For det må vel være
grunden til udsalget....

mvh
Orla

Fra : Armand

Dato : 16-12-04 21:48

Orla Pedersen wrote:

> Det er i grunden tidligt panikken starter :-| jeg var slet ikke klar over
> at SV 1000 heller ikke klarer de nye emisionskrav :-/ For det må vel være
> grunden til udsalget....

I udsættelsen af emissionskravet ligger at det kun gælder allerede
importerede modeller, derved bliver DK ikke "last minute outsale" for
alle EU's importører.
Pågældende SV'ere står til levering ultimo jan, hvorved at det må være
Euro-2 godkendte modeller (hvilket vel heller ikke skulle være et
problem for en årgang-03 med indsprøjtning :-/ )

--
Armand.

Fra : Richard

Dato : 17-12-04 16:27

Armand wrote:
> Pågældende SV'ere står til levering ultimo jan, hvorved at det må være
> Euro-2 godkendte modeller (hvilket vel heller ikke skulle være et
> problem for en årgang-03 med indsprøjtning :-/ )

Næh, 2003'erne fandtes rigtignok i en Euro 2-version. Ikke desto mindre
klarede '03 SV 1000 S ikke CO-kravet i ADAC's Motorrrad-Abgastest 2003
som den eneste af de 6 testede Euro 2-cykler. På det punkt faktisk
dårligere end Euro 1-referencecyklen GSF 1200 Bandit:

http://makeashorterlink.com/?N31321D0A

VFR'en derimod klarede Euro 3-kravene (i kraft ab Januar '07), i det
mindste i den ene af de to anvendte test-cyklusser (WMTC). Typisk Honda

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK
'85 VF750S Veffer Dancer & '89 GB500 Clubman GibBernakken

Fra : John Jensen

Dato : 16-12-04 22:34

meddelelse news:41c1ee66$0$221$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> [...]
over
> at SV 1000 heller ikke klarer de nye emisionskrav :-/ For det må vel

Nej, de kommer fra et marked hvor de er droslet til 34 Hk. =

/ John

Fra : Armand

Dato : 16-12-04 20:42

Ole Hansen wrote:
> [...]
> SV1000'ere til små penge.. Hvad med en nøgen sølvgrå til under 100.000,-
> det kan ikke påstås at være dyrt.. :) Med halvkåbe koster den 120.000,-

Og en '03-model med indsprøjtning og til levering fra sidst i januar, er
dét ikke "Euro-2 rabat" det drejer sig om hér!
Det er tydligvis et klassisk Reinhardt-tilbud, som erfaringsmæssigt vil
kunne holde prisen flere år fremover
Ga' vide hva' GF vil forsikre en sådan nøgen 1000'er for :-/

--
Armand.

Fra : Ukendt

Dato : 17-12-04 10:20

Armand skrev i meddelelsen ...

>Og en '03-model med indsprøjtning og til levering fra sidst i januar, er
>dét ikke "Euro-2 rabat" det drejer sig om hér!

Så skulle det da være fordi, at det er den tid det vil tage at få de
overgemte pakket ud fra det danske lagerhotel, hvori de de sidte par år har
ventet på det rigtige tidspunkt ? Det lyder bare som en dårlig forretning.

>Det er tydligvis et klassisk Reinhardt-tilbud, som erfaringsmæssigt vil
>kunne holde prisen flere år fremover
>Ga' vide hva' GF vil forsikre en sådan nøgen 1000'er for :-/

Ka' det også være, billigt er det ! Mindst en forhandler har dumpet prisen
på VTR-F (post 2001) også, dog ikke helt så meget, og der findes stadig pre
2001 modeller ved forhandlerne. Måske er V'ere bare ikke så let
omsættelige....

mvh
Orla

Fra : Richard

Dato : 19-12-04 19:56

Orla Pedersen wrote:
> Mindst en forhandler har dumpet prisen på VTR-F (post 2001)
> også, dog ikke helt så meget, og der findes stadig pre 2001
> modeller ved forhandlerne. Måske er V'ere bare ikke så let
> omsættelige....

Eller også er det fordi VTR og SV 1000 er placeret mellem to stole: De er
for store til de små veje, hvor 600-650erne passer bedre i størrelsen, og
heller ikke egnede til langturskørsel pga tank/aktionsradius og muligheder
for at sætte tasker på, eller?

Derved kommer de til at dele skæbne med de traditionelle nøgne cykler fra
6-750cc og opefter, som ikke har været synderlig efterspurgt de sidste
mange år...

Men underligt nok, for pris og størrelse taget i betragtning giver VTR da
i sig selv meget cykel for pengene, SV 1000 formentlig også

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK