Hvilken type pærer sidder der i Astra-F
Fra : Roberto Saldo

Dato : 16-12-04 08:13

Jeg har ikke adgang til den aktuelle Astra :)

Mvh
Roberto Saldo

Fra : Finn

Dato : 16-12-04 08:51

"Roberto Saldo" <rs@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har ikke adgang til den aktuelle Astra :)

5W glassokkel

Fra : Roberto Saldo

Dato : 16-12-04 09:38

Finn wrote:

> 5W glassokkel

Guuud! og jeg troede det var kyllingesalat :) (du dræber min tråd Finn)

Hvilken type pære sidder der i pos-lys på en Astra-F?

Min Yoda tager w5w, men det er ikke dem.

Mvh
Roberto

Fra : Jesper Sørensen

Dato : 16-12-04 14:16

"Roberto Saldo" <rs@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har ikke adgang til den aktuelle Astra :)
>
> Mvh
> Roberto Saldo

Ring til dit lokale opel værksted og spørg dem, jeg er sikker på at de ved
det.

Jesper

Fra : Ukendt

Dato : 16-12-04 14:43

> Ring til dit lokale opel værksted og spørg dem, jeg er sikker på at de ved
> det.

Men nu spørger han altså gruppen her..!

--
/ Jan W Nielsen

Fra : phk

Dato : 16-12-04 17:44

"Jan W Nielsen" <intet svar> skrev i en meddelelse

> Men nu spørger han altså gruppen her..!

Så kan du jo ringe og spørge ;)

--
Per, Esbjerg

Fra : Jesper Sørensen

Dato : 17-12-04 18:09

"Jan W Nielsen" <intet svar> skrev i en meddelelse

> Men nu spørger han altså gruppen her..!
>
> --
> / Jan W Nielsen

Ja og jeg svarede.
Jeg forstår ikke hvorfor man skal spørge her og vente det meste af dagen på
et svar, når man kan få svar på det ved at ringe til et værksted og have
svaret 5 min. efter.

Fra : Per Olsen

Dato : 16-12-04 17:44

"Roberto Saldo" skrev

> Jeg har ikke adgang til den aktuelle Astra :)
>
> Mvh
> Roberto Saldo

Hej.

Du skal brug en 12v5w glas-sokkel-pære.

Se f.eks. her: http://www.simolux.dk/datablade/glassokkellamper.html

nr. 17103.

Pe®=s1

Fra : Roberto Saldo

Dato : 16-12-04 22:53

Per Olsen wrote:
> "Roberto Saldo" skrev

> Hej.
>
> Du skal brug en 12v5w glas-sokkel-pære.
>
> Se f.eks. her: http://www.simolux.dk/datablade/glassokkellamper.html
>
> nr. 17103.

Hmmm jeg troede det var noget bajonet-fatning noget.

Mvh
Roberto

Fra : Per Olsen

Dato : 18-12-04 08:33

"Roberto Saldo" skrev:
> Hmmm jeg troede det var noget bajonet-fatning noget.

Nej, det er det ikke.
Det er nøjagtig det samme i min gamle Vectra A.
Pe®=s1

Fra : Mikael L

Dato : 16-12-04 18:45

"Roberto Saldo" <rs@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har ikke adgang til den aktuelle Astra :)

Prøv at kigge her. http://makeashorterlink.com/?S15221B0A

Mikael

Fra : Roberto Saldo

Dato : 16-12-04 22:54