(Peugeot 405 '92) Ingen luft op på forrude~
Fra : ST

Dato : 15-12-04 11:40

Jeg får ikke luft op på forrude, men masser af luft ud gennem de andre
ventilationskanaler. Blæseren kører fint.

Nogen ideer om hvad der er galt?

Fra : Ukendt

Dato : 15-12-04 17:06

"ST" <ST@notvalid.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg får ikke luft op på forrude, men masser af luft ud gennem de andre
> ventilationskanaler. Blæseren kører fint.
>
> Nogen ideer om hvad der er galt?

Du skal dreje på knappen til styring af hvor luften skal ud.

--
tom

Fra : Finn

Dato : 15-12-04 20:38

> Du skal dreje på knappen til styring af hvor luften skal ud.

jeg drejer og jeg drejer

Fra : Brian Sørup

Dato : 15-12-04 20:42

"ST" <ST@notvalid.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg får ikke luft op på forrude, men masser af luft ud gennem de andre
> ventilationskanaler. Blæseren kører fint.
>
> Nogen ideer om hvad der er galt?

Det er sikkert forbindelsen mellem knappen og spjældet der er hoppet af
eller knækket.
--
Brian Sørup
Ford Scorpio 2,9i Ghia St.Car