MC Rejse?
Fra : jens jensen

Dato : 14-12-04 23:33

En kammerat og jeg har snakket om at ta' en tur til Italien til sommer.
Er der nogle herinde der kender nogle gode links, eller andet som vi kan
bruge til at planlægge turen? (Overnatning, parkering etc.)

/K

Fra : Ukendt

Dato : 15-12-04 00:04

"jens jensen" <123@123.dk> skrev i en meddelelse
> En kammerat og jeg har snakket om at ta' en tur til Italien til sommer.
> Er der nogle herinde der kender nogle gode links, eller andet som vi kan
> bruge til at planlægge turen? (Overnatning, parkering etc.)

Der er en del information her www.mctc.dk under "overnat i Europa"

Mvh.

Dannie
www.dfmc.dk/?id=75

Fra : kenneth

Dato : 15-12-04 00:39

"Dannie" <dannie(a)dfmc.dk> wrote:

> "jens jensen" <123@123.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

Mange tak!

/K

--
http://www.dfmc.dk/?id=754

Fra : brobaek

Dato : 15-12-04 01:32

jens jensen wrote:
> [...]
> sommer. Er der nogle herinde der kender nogle gode links, eller andet
> som vi kan bruge til at planlægge turen? (Overnatning, parkering etc.)

Hvis det skal være lidt billigere overnatning er der :
http://www.ostellionline.org/

Det er vandrehjem, men flere af dem har 2 pers. værelser...

/Martin

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 15-12-04 10:21

"en tur til Italien"

Go' idé. Snyd ikke jer selv for landevejene (og div. pas) i Schweiz

Østrig kan også anbefales. (Husk førstehjælpskasse i Østrig, det er et
lovkrav)

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : TH

Dato : 17-12-04 17:54

> Østrig kan også anbefales. (Husk førstehjælpskasse i Østrig, det er et
> lovkrav)

Er du sikker på det også er et lovkrav, når man kører på motorcykel? Det er
vist ikke alle motorcykler der har kapacitet som en sengeambulance

VH Tim.

Fra : Jes Vestervang

Dato : 19-12-04 22:54

"Henrik Nielsen" <xng@post.cybercity.dk> writes:

> Go' idé. Snyd ikke jer selv for landevejene (og div. pas) i Schweiz

Nej, det er et hit. På min tur til Italien forrige sommer synes jeg
især at turen gennem Splügen-passet var sjov:
<http://gallery.royal.flof.dk/index.php?album=%2Fitalienstur_01-09_07_03%2F&image=IMG_0365.JPG>
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 & DT125R

Fra : jo

Dato : 15-12-04 16:33

http://www.aaa.dk/lysthus/2prae.htm

Fra : Asger Steffensen

Dato : 15-12-04 22:35

> [...]
> Er der nogle herinde der kender nogle gode links, eller andet som vi kan
> bruge til at planlægge turen? (Overnatning, parkering etc.)

www.autozug.de
www.viamichelin.com

Asger
DL 1000

Fra : TA

Dato : 21-12-04 23:45

"jens jensen" <123@123.dk> wrote in message
> En kammerat og jeg har snakket om at ta' en tur til Italien til sommer.
> Er der nogle herinde der kender nogle gode links, eller andet som vi kan
> bruge til at planlægge turen? (Overnatning, parkering etc.)

Nu er det måske lidt dristigt at nævne FDM i en mc-gruppe, men ikke desto
mindre er der masser af hjælp og info på FDMs hjemmeside <www.fdm.dk>
vedrørende planlægning af rejser. Det fordrer selvfølgelig at man er medlem
(eller kender nogen, der er).

--
TA