Lupo
Fra : Ukendt

Dato : 13-12-04 22:14

Hvordan er det muligt at man på en stille villavej kan drøne lige op i en
pæl?
http://www.fotokritik.dk/pics/114593

Hold kæææft mand. Nogle mennesker må da vitterlig sidde og sove bag rattet

--
Tom

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 13-12-04 22:23

"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> skrev :

>Hold kæææft mand.

dødt link

;(

--
jan@Fedtegreven.dk

Turbo ? Nahhh Cubic's rulez.....

Fra : phk

Dato : 14-12-04 00:23

<jan@fedtegreven.dk> skrev i en meddelelse

> dødt link

Lige så død som en benzinmotor.

--
Per, Esbjerg
Av... Mogens slår!

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 14-12-04 02:15

> Lige så død som en benzinmotor.

Tror man skal være medlem af fotokritik.dk ?

Emil

Fra : Henrik B.

Dato : 14-12-04 12:20

"Emil Jensen [2100]" <lime@jensen73.dk> skrev i en meddelelse

> Tror man skal være medlem af fotokritik.dk ?

Hvad med at få Jeres maskiner sat ordentlig op. Jeg har igen problemer
overhovedet med at se det billede. Men nu er det postet - for Jeres skyld -
i dk.binaer.motor.

--
M.v.h.
---------------------------------

Fra : Anders Christensen

Dato : 14-12-04 13:17

Henrik B. wrote:

> [...]
> overhovedet med at se det billede. Men nu er det postet - for Jeres skyld -

Jeg listede en tur ind forbi forsiden hos fotokritik, og så tilbage til
den side der blev linket til, og det virkede fint.

Fra : Ukendt

Dato : 13-12-04 22:18

> [...]
> http://www.fotokritik.dk/pics/114593
>
> Hold kæææft mand. Nogle mennesker må da vitterlig sidde og sove bag rattet

hmmm prøver lige igen
http://www.fotokritik.dk/kritik.html?pic=114593

--
Tom

Fra : Henrik B.

Dato : 13-12-04 22:51

"Hvem helv**** har sat den pæl dér??".

--
M.v.h.
---------------------------------

Fra : Leonard

Dato : 13-12-04 22:53

"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> wrote:

>hmmm prøver lige igen
>http://www.fotokritik.dk/kritik.html?pic=114593

Stadig dødt ...

--