Er denne Savage for dyr ??
Fra : hamselv\(DKMC\)

Dato : 13-12-04 21:31

Hæi folkens

Fik en mail af en der spørger om denne savage er noget han skal købe.

Jeg synes den ser fin ud.

Men:

Det er godt nok en '86er med 48 af de store på tælleren og så til 39.8.

http://www.mc-forum.com/info/s-246.htm

hamselv herfra
--
VED BESVAR, HUSK AT RETTE ADRESSEN.
www.dkmc.dk

Fra : Eg Egemarke

Dato : 13-12-04 22:16

Det er mange penge for en lille Mc !!

MvH Eg Egemarke

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=265

Fra : Richard

Dato : 13-12-04 22:32

hamselv(DKMC) wrote:

> Det er godt nok en '86er med 48 af de store på tælleren og så til 39.8.
> http://www.mc-forum.com/info/s-246.htm

Han lader til at være en dygtig sælger, og hans priser lader til at være
beregnet på, at han kan give en rigtig høj indbytningspris. Så i ren
handel burde der være basis for et pænt afslag på hans priser

Men hvad prisen skal være på sådan en LS650 - Hekto?

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : Hekto

Dato : 14-12-04 10:16

"Richard" <richardpunktumpade@mail.dk> wrote in message

> [...]
> handel burde der være basis for et pænt afslag på hans priser
>
> Men hvad prisen skal være på sådan en LS650 - Hekto?

Hmmmmm .....

Lidt facts. Det er een af de første modeller, og med 4 gear. Den er ikke
original i lakkeringen. Om 49KKm er meget, er svært at sige; men den er
eencylideret, og er den kørt hårdt kan det være i overkanten.
Motoren har ikke som sådan specielle svagheder, men skal behandles lidt
skånsomt indtil den er varm, for at sikre ordentlig smøring af knaster
o.s.v. Defektstartermotor, specielt slidte kul, kan afstedkomme et gevaldigt
motorhavari, hvis starteren blokkerer. Blokken flækker simpelthen!
Resten af cyklen fungerer upåklageligt, og har ikke nogen svagheder. Remmen
holder meeeeget længe.
Der ser ikke ud til at være nævneværdigt ekstraudstyr på den pågældende
cykel. (potten er ikke værd at snakke om, når det er orig. forrør (snævert))

En Savage taber ikke ret meget i værdi. De ligger oftest på 40-50.000 for
velholdte eksemplarer af den 5 gears udgave (90'-). Km-tallet ligger oftest
på de ca. 30.000.

Så med fradrag for mange km, 4 gear og uoriginal lakkering .....28-30.000
hvis det skal være fornuftigt. .... højst 35.000 hvis man VIL have den....
vil jeg mene.

--

/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Suzuki LS650

Fra : Ukendt

Dato : 14-12-04 12:28

> Lidt facts. Det er een af de første modeller, og med 4 gear.

Hmm han skriver på siden det er med 5 gear ?

Brian

Fra : Hekto

Dato : 14-12-04 12:42

"brian jensen" <b.zsnabelaoncable.dk> wrote in message

> Hmm han skriver på siden det er med 5 gear ?

Ja; men den kom først m. 5 gear i '90.
Så enten er det en fejl, løgn eller en nyere motor!?

Fra : hamselv\(DKMC\)

Dato : 15-12-04 11:20

Jamen så takker og bukker jeg da for svarene og siger at han nok skal finde
en anden

hamselv herfra
--
VED BESVAR, HUSK AT RETTE ADRESSEN.