Skifte pære - baglys Mazda 626
Fra : Jan Holm

Dato : 13-12-04 20:07

Hej

Nu er der meget mørkt derude og inden jeg flækker selve
glaspartiet ville jeg lige høre hvordan jeg får baglygten
pillet af, skal skifte pære, intet baglys.

Der sidder 2 skruer ind mod bagklappen (sedan model årg 94)
som jeg har skruet af, men de er somom der er "noget"
der binder. Den sidder løs men jeg tør ikke at flå for meget.

Nogle der kender tricket på denne vogn ?

Mvh
Jan Holm

Fra : Brian Sørup

Dato : 13-12-04 20:49

Jan Holm <NOSPAM@NOSPAM.TIA> skrev i en
nyhedsmeddelelse:41bde819$0$50734$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> [...]
> der binder. Den sidder løs men jeg tør ikke at flå for meget.
>
> Nogle der kender tricket på denne vogn ?

Jeg kender ikke bilen, men jeg er 99% sikker på du skal skaffe adgang gennem
bagagerummet.
Pil beklædningen af, og så skuller der gerne være adgang til lygten.
--
Brian Sørup

Fra : FJ

Dato : 13-12-04 22:29

"Jan Holm" <NOSPAM@NOSPAM.TIA> skrev i en meddelelse
> [...]
> der binder. Den sidder løs men jeg tør ikke at flå for meget.
>
> Nogle der kender tricket på denne vogn ?

Hej
Når du har løsnet de 2 skruer skal lygten presses sidelæns ud. Den sidder
ind i karossen med 2 "stifter".

Mvh:
FJ
Mazda 626 GT V6.

Fra : Jan Holm

Dato : 14-12-04 00:10

FJ wrote:
> Når du har løsnet de 2 skruer skal lygten presses sidelæns ud. Den
> sidder ind i karossen med 2 "stifter".

Hej FJ

Lige præcis, tak for hjælpen. Og så var det kun en løs forbindelse.
Så er der lys igen..

Mvh
Jan Holm

Fra : FJ

Dato : 14-12-04 06:45

> Hej FJ
>
> Lige præcis, tak for hjælpen. Og så var det kun en løs forbindelse.
> Så er der lys igen..
>
> Mvh
> Jan Holm

Så lidt