samlerør til udstødning - hvor ??
Fra : malnitz@yahoo.dk

Dato : 13-12-04 19:10

Hej

Jeg skal bruge et samlerør til brug til udstødning og har fundet et
hos biltema. Men da jeg bor i Nordsjælland gider jeg ikke køre til
Næstved for at købe et rør til 35,- (se
http://www.biltema.dk/products/product.asp?iSecId=1154&iItemId=50178).

Derfor: er der nogen der har en ide om hvor jeg kan købe et i
Nordsjælland ??

På forhånd tak, Malnitz

Fra : Mogens

Dato : 13-12-04 20:14

<malnitz@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> http://www.biltema.dk/products/product.asp?iSecId=1154&iItemId=50178).
> Derfor: er der nogen der har en ide om hvor jeg kan købe et i

Så hent det i Helsingborg!
www.biltema.se

Fra : HKN

Dato : 13-12-04 20:28

<malnitz@yahoo.dk> wrote in message
> [...]
>
> Jeg skal bruge et samlerør til brug til udstødning og har fundet et
> hos biltema. Men da jeg bor i Nordsjælland gider jeg ikke køre til

Så køb det hos en anden! I øvrigt - ligger der ikke en Biltema i Gentofte
ved siden af IKEA?? Detgjorde der engang......

Prøv evt T. Hansen, eller andre online shops

-Henrik

Fra : Allan Møller

Dato : 13-12-04 21:17

> Så køb det hos en anden! I øvrigt - ligger der ikke en Biltema i Gentofte
> ved siden af IKEA?? Detgjorde der engang......

Er du sikker på det ? For jeg har næsten overbevist mig selv om at det har
der aldrig gjort.

Mvh. Allan

Fra : Nissen

Dato : 13-12-04 21:46

"HKN" <divegearfjern@dettewebspeed.dk> wrote in message

> <malnitz@yahoo.dk> wrote in message

> Så køb det hos en anden! I øvrigt - ligger der ikke en Biltema i Gentofte
> ved siden af IKEA?? Detgjorde der engang......

Du tænker vist på Micro. det er en del af Ikano-koncernen: IKEA
www.Micro.se
Jeg tror nok, at de danske afdelinger lukkede igen.
--
Nissen

Fra : HKN

Dato : 13-12-04 22:21

> Du tænker vist på Micro. det er en del af Ikano-koncernen: IKEA
> www.Micro.se
> Jeg tror nok, at de danske afdelinger lukkede igen.

Jeg husker det som en Biltema, men jeg vil ikke være påståelig i denne
sammenhæng De er jo trods alt begge svenske.......

-Henrik